Thursday, April 4, 2013

melayu lawan inggeris

Hai.
Semalam guwa pegi kerja naik kereta.
Seronok rupanya naik kereta pergi kerja.
Boleh dengar radio.

Tapi ada benda yang buat guwa serabut.
Ada satu time tu.
Bila bukak hot.fm keluar lagu inggeris
Tuka sinar.fm pon lagu inggeris
Tuka era.fm lagu shine bright like a diamond.
Jilaka betol.bersepah pulak lagu inggeris kat radio melayu.

Guwa try bukak hitz.fm.
Sejam. Sepatah lagu melayu pon tak keluar.
Nampak?

Bukan la guwa anti inggeris.
Muet pon band 5.
Tapi tak kene la lagu inggeris bersepah sangat kt radio melayu.
Kalau dah guwa bukak radio melayu maknanya guwa nak dengar lagu melayu.
Kalau boleh lagu cakra khan.harus terpisah tu.
Retila guwa bukak hitz.fm kalau dah kemaruk sangat guwa nak dengar lagu inggeris tu.


Selamat hari sabtu
Bai

9 comments:

||aLeaSaRa|| on April 4, 2013 at 11:24 PM said...

hahahaha awat cpt benor wish sabtu ngee ^-^

owh samalah,kak lea tiap kali drive gi ofce mmg wajiblah on radio kan,pnh gak kn mcm tu.chnl A lagu BI,chnl B BI,sudahnya akk ttp sbb org nk dgr lagu BM ler.nk sgt dgr lagu BI dh lama akk buka mix.fm je.



♥♥szumika sakni♥♥ on April 5, 2013 at 10:53 AM said...

sabtu? bkn kah entry di taip hari khamis huhu...

zuhaida on April 5, 2013 at 4:22 PM said...

amboi, muet band 5 tau. terernyaa :D

Anonymous said...

kau yang bukak radio tak kene time..mase tu die pasang lagu inggeris..

NIA SI DRUMSTICK on April 6, 2013 at 10:40 PM said...

haha..biasa la tu..kalo lg melayu je nnti org xsuke..haha..

Cik Rose on April 11, 2013 at 2:21 PM said...

salam singgah n follow
http://www.bingkisanrosey.blogspot.com/

najihah sahami on April 14, 2013 at 11:14 AM said...

haha..ko ni jenis merungut jugak eh?

#chakra khan tu. high class taste ko. jiwang lelebeyy.haha

Suspek Utama on April 15, 2013 at 3:17 PM said...

hahah..hm, seploh kali pikir betol gak eh..dah buka radio melayu,dgr lagu melayu la kn, kalo x, apa motif dia jd radio melayu..tp aku ;ast, masuk cd dengar lagu hindustan otw p keja..setel.haha..

MIMIE AIZA on April 18, 2013 at 10:06 PM said...

ye laaaa.. muet pun band 5. ciss. hahaha

 

Designed by #