Friday, June 22, 2012

pesan mak : bini orang sabah serawak.

Masa aku kecik, mak aku selalu pesan.
macam-macam la pesanan beliau.
kadang2 serabut dengar.
98.3% pesanan tu memang awesome la. selebihnye guwa rasa mengarut

contoh yang mengarut.

dulu guwa kapel dengan awek sabah.
safarina.
free hair. rambut blonde paras bahu.
body memang superb.

mak guwa tahu je, terus malam tu die bagi pesanan yang begini bunyinye :

"kalau nak cari bini orang sabah serawak, ade 3 bende yang kene pastikan.
1. awek tu kene cantik sangat2.paling kurang macam jessica alba.
2. die kene kaya sangat2.kalau bulih tahap taib mahmud.
3. baik sangat2. kalau ustazah lagi bagus"

=.= cakap je lah taknak aku kawin dengan awek sabah serawak.kan senang.

sebab pesanan beliau, guwa dah reject dalam 17 permohonan kapel awek sabah serawak termasuklah fauziah gambus. maap.




gambar fauziah gambus diupload tanpa izin beliau

29 comments:

eyjalukman on June 21, 2012 at 6:21 PM said...

hahaha biar btol mak uncle ckp cenggitu ? org sbah sarawak pn ok jugak uncle cuma keje khwen nk buat tu nnt jauh lerr plak,agknye tu mak uncle tak bg . hahaha

MyMy on June 21, 2012 at 6:35 PM said...

woahhh..
terluka hati ku bila membaca entry ko nie taw..

bro!
bila nak mai sabah ni hah?
jadi tak?
nak suh belanja ni.. hehe


dian :)

Cikgu Jaja™ on June 21, 2012 at 6:44 PM said...

nnt bini ekau jd omak, mcm tu jugak..

mak mak yg perihatin kebanyakannya sama..

heh

Halimatun Sa'adiah on June 21, 2012 at 6:58 PM said...

amboi yg mak awk x ske tu la yg berdampingan ngn awk ek..

Umie Naziera on June 21, 2012 at 7:06 PM said...

org sabah sarawak gebu2,,auwww

hana on June 21, 2012 at 7:30 PM said...

hahaha
lawa seh awek tu..
=D

hani on June 21, 2012 at 7:31 PM said...

pandai kau serabut dgr pesan mak iye?ciss...

fya zainal on June 21, 2012 at 8:16 PM said...

terasa tau :p

hantaran jauh kot sabah sarawak tu :D

[k]o{q}i[n] on June 21, 2012 at 8:37 PM said...

cett... poyo je

Rara Nasiha on June 21, 2012 at 9:50 PM said...

siapalah pulak fauziah ni? hihi

erma nazillah on June 21, 2012 at 9:58 PM said...

<-- anak jati swak =='

zuhaida on June 21, 2012 at 10:12 PM said...

yang kena cantik mcm jessica alba tu kelakar :D

Mathilda Chung on June 21, 2012 at 10:36 PM said...

Terasa aku orang sarawak.

Ha ha..

Nur Emilya on June 21, 2012 at 11:37 PM said...

huhu, sayang anak katakan :)

Aku Mad on June 22, 2012 at 10:06 AM said...

kawin ja ngan anak taib mahmud :D

SURIA AMANDA on June 22, 2012 at 10:42 AM said...

rock la your mom..hahahahaha...

miss inna on June 22, 2012 at 2:13 PM said...

sedih inna bca entry nie.. haha!

jom dtg sabah... ^^

JaNnaH on June 22, 2012 at 2:36 PM said...

msti susah nk cri ciri2 tersebut.. hihihi =D

afiqazizan on June 22, 2012 at 4:01 PM said...

Awek sabah dan sarawak lawa jugak apa..hehe..:)

♥Miss Yaanaako♥ on June 22, 2012 at 10:02 PM said...

alaaaa. yg dekat semenanjung nih ramai kan. hahaha

najihah sahami on June 22, 2012 at 10:06 PM said...

Weh..kali awek ganu lepas x?haha

Syazana Zainn on June 22, 2012 at 10:07 PM said...

mak kamu jeles nnt kot..hihi

anak kesayangan letewwww ;p

syairahmohdanuar on June 22, 2012 at 10:27 PM said...

haha dasat la mak awak tuu.sempoi gilaa ckp2 cmtu sebagai lapik taknak terima :DD

Eza Zularyeza on June 23, 2012 at 12:45 AM said...

kalau sume mak2 org semenanjung macam mak awak alamatnya kitorg yg duduk sabah sarawak nih tak berlaki org semenanjung la gamaknye..hehe

Abey Mirul on June 23, 2012 at 2:38 PM said...

Awek Sabah Sarawak memang cun. Rugi bebenor kot. Hahahah!

miza&tummy on June 23, 2012 at 3:05 PM said...

nasib baik mak bf aku xde ckp mcm ni!

Pelangi menyinar, on July 2, 2012 at 11:52 PM said...

wahh ! now , i know y mama sye ckp pkre yg sama . HAHA

S H I T E Q on July 4, 2012 at 9:55 AM said...

ouchhh. terasa.

rynn matius on January 2, 2013 at 10:44 PM said...

mak ckp jgn kwen ngan malay..sy tnya,npa?mak ckp"jauh nak..nt hantaran kne ptong dek tiket flight mahal ba,,sy bls"nda apa byr ansur2 ba..,,XD

 

Designed by #