Friday, June 15, 2012

10 artis/pelakon korea paling cantik

1. Guwa sebenarnya tak faham apa yang budak-budak sekarang suka sangat dekat korea .Kadang-kadang ada yang saling tak ubah macam kene sawan babi bila artis korea yang dorang minat keluar tv.

2.Satu-satunya drama korea yang guwa tengok adalah fullhouse.

3.Satu-satunya lagu korea yang guwa hafal adalah lagu family beruang dalam fullhouse. lirik dia seperti dibawah :

kom sema-ri-ga
han chi-be-yi-so
appa gom
omma gom
ae-gi gom
appa gommun tung-tung-hae
omma gommun nal-shin-hae
ae-gi gommun na bul-gwi-yo-wo
hishuk hishuk cha-rhan-da

4. Satu2nya artis KPOP yang guwa kenal adalah girlgeneration. tu pon sebab yuri satu kelas dengan guwa dulu.

5. nah. 10 artis korea paling cantik mengikut undian yang dijalankan oleh sebuah portal hiburan.

6. Jangan marah kalau artis yang korang pilih takda.sapa suruh tak undi. undi malas.kalah banyak komplen pulak <-- sikap tipikal orang melayu.

*****

10. Song Ji Hyo

9.Son Ye Jin

8. IU

7.Han Ji Min

6.Soo Ae

5. Song Hye Koo

4. Yoona SNSD
3. Shin Se Kyun

2. Han Ga In
1. Yuri SNSD

p/s : ahh yuri.main kenyit mata pulak. jangan la. malu i

13 comments:

fya zainal on June 15, 2012 at 11:40 PM said...

IU tu mmg comel.

luqman zakaria on June 15, 2012 at 11:44 PM said...

suke tgk sung hye koo...hehehe~!

♥NuR SyAFiQah♥ on June 15, 2012 at 11:55 PM said...

aku baca entry ni sebab ade ji hyo..miahaha

bukankosong on June 16, 2012 at 12:06 AM said...

pakwe Yuri plak kwn baik aku

:P

qasehraihan on June 16, 2012 at 12:35 AM said...

sape yuri?sap smua ni..xkenalll..hahahaha..


http://qasehraihan.blogspot.com/2012/06/seksanya-mesej-guna-henpon-touch-skrin.html

Umie Naziera on June 16, 2012 at 12:38 AM said...

smua sama cantik ja tngok,tp artis korea kebanyakkannya plastik!!huh..bkn dya plastik tp slalu bt plastic surgery

Ka'Yan on June 16, 2012 at 12:53 AM said...

first cerita korea saya tengok ialah my girl then full house.. itu shaja.. yg lain tk minat sgt.. apa lg K-Pop.. derrr..

S H I T E Q on June 16, 2012 at 1:02 AM said...

setuju2! haha

EZAN IDMA on June 16, 2012 at 10:48 AM said...

thanks nazirul sbb masukkan i dalam senarai ni. appriciate it :')

Nur Emilya on June 18, 2012 at 12:17 AM said...

minat tengok cite dia je, kalau nak layan lagu korea memang tak la. Sepatah hagham pun tak paham haha :D

cawanmerah on June 18, 2012 at 11:36 AM said...

nombor 3 tu salah ar~ gambar shin min ah. nama shin se kyun.

Anonymous said...

seohyun snsd lbih cntik dri yuri snsd la..

Anonymous said...

@♥NuR SyAFiQah♥
sama ~ masuk entry sini sebab Ji Hyo .. ~ ^^

 

Designed by #