Wednesday, October 5, 2011

hudud kejam dan keras. tidak adil pada wanita- SIS



Ulasan guwa? tak payah nak ulas la, kang guwa ulas lain pulak jadi.guwa tak mau la hukum SIS ni kapir, mane tau mereka sempat bertaubat dan jadi pejuang yang menegakkan islam. tp tula, orang kate, mulut kene jage

mereka jugak la yang mengerakkan kempen menetang poligami dulu. salah ke kalau kite tak suke poligami?tak salah, tapi jangan sampai menentang.

p/s : ni pulak pandangan mereka yang lebih alim tentang agama



wardina jugak yang bagus.tahniah wardina. mulai hari ni, u antara golongan2 artis yang guwa support.haha




sumber - milosuam dan katek

17 comments:

Mr feckry on October 5, 2011 at 9:32 PM said...

malu wa baca jawapan artis..

Haryz Khairuddin on October 5, 2011 at 10:02 PM said...
This comment has been removed by the author.
Mrs. Mazlan on October 5, 2011 at 10:20 PM said...

inila kekdahnya bila hak sengal tak berilmu bercakap pasal hudud.

kalo org ckp bodoh kang marah..

FasiHaH SupiaN on October 5, 2011 at 11:08 PM said...

astaghfirullahalazim...

Lyndaz on October 5, 2011 at 11:20 PM said...

sula?
oh..baru tahu.. ==''

FarhanahAdzlan on October 6, 2011 at 12:06 AM said...

mcam pelik klau nk tnya kat artis..klau tutup aurat punn susah apa lagi yg lain..haha=)

Namee Roslan on October 6, 2011 at 12:38 AM said...

aku setuju dengan Heliza lah. benda ni luas so nk kena buat betul2. plak secara tibe2 plak nk buat mmg terkejut lah. patut dr dulu dah laksanakan mungkin. so tak la trkejut sgt.

namaakulynn on October 6, 2011 at 1:49 AM said...

baca komen artis2 tu lagi lah kesiannn.
orang pesan,kalau kurang ilmu tentang sesuatu,lebih baik diam.

hana on October 6, 2011 at 2:42 AM said...

haiyaa...
len kali pikir dulu sblm cakap..
kalau rse x tahu pasal agama bek diam...
pi belaja dulu..

adanhayad on October 6, 2011 at 5:27 AM said...

once an artist, always be one~

sYafIk-wAy on October 6, 2011 at 6:51 AM said...

hudud ?? hurmmm untuk org huduh boleh laa kot ... hahaha

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn on October 6, 2011 at 8:58 AM said...

Mcm2 hal...hurm

oli-go on October 6, 2011 at 9:08 AM said...

waaaa..sape la yg bijak sgt kate hukum hudud tu kejam? itu kan hukum Allah..pi sih depa study agama lebih2 ckit..tak pun tanya mna2 ustaz..setiap hukuman yang Allah tentukan mesti ada sebab dan kebaikannya...

Ct Arina on October 6, 2011 at 11:35 AM said...

wa pn x layak nak komen. cume yg wa taw, semua mazhab mengamalkan hukum hudud. manakala sebahagian besar negeri2 dlm malaysia lebih kepade mazhab shafi'e. dmane tak se'strict' mazhab maliki. mungkin sbb tu perlembagaan persekutuan menyekat enakmen kuatkuasa hukum hudud.

wa setuju dgn lu. x suke x salah, tp jgn sampai menentang. terutama soal hukum agama ;)

Lydia Miza(Aidyl Azim) on October 6, 2011 at 4:29 PM said...

kebanyakan artis mmg jahil bab agama ni.tp klu wardina dia blh dijadikan idola.akak selalu baca kisah dia mendidik anak.yg baik kita ikut tak salah.dia ibu yg baik...ada pendirian agama.akak suka!

nurdani on October 13, 2011 at 1:51 PM said...

wardina seorang yang selayaknya dijadikan ikon sebab pemikiran dia jauh ke depan dan lebih berhati-hati.

yang SIS tu memang tak tahu nak cakap apa dah.pelik2

Anonymous said...

Baru aku tau ramai pulak orang yang bijak2 kat sini mengata orang bodoh eh. kalau nak sangat hukum hudud tu, korg pilih la sape yg nak sgt tu.

 

Designed by #