Thursday, October 6, 2011

entry spontan : kiamat da dekat, takotnye!

"naz, naz ase bile ea tiamat?tite tatotla, macam2 da tande2 tiamat muncul.eee seramnye. tatot tatot"

"betol ke tiamat 2012" - soal member guwa yang macam gedik2 sket.takpela, gedik pon member guwa gak.

****
jawapan guwa " kiamat yang tak tahu bile tu ko sebuk2.kalau betol 2012 pon ade la lagi 3-4 bulan nak prepare. mati yang ntah-ntah sejam lagi, esok lusa ko taknak plak risau?"


p/s : okey tak jawapan tu?ke kurang ajar sgt?

21 comments:

Hishyamuddin on October 6, 2011 at 10:31 AM said...

jwpn bernas ko bagi..haha

Adylia Qarissa on October 6, 2011 at 10:36 AM said...

ok dah tu..jawapan yang tepat!!

sesaat untuk mati !!

HaiDa HiDa on October 6, 2011 at 10:36 AM said...

spontan, ringkas n padat..

Mialia on October 6, 2011 at 10:38 AM said...

haha.. betol2.. lame2 mati gak.. hehe

Juno on October 6, 2011 at 10:45 AM said...

ringkas dan benar.

Ujang9897 on October 6, 2011 at 11:08 AM said...

beriman la kita seperti esok adalah hari khiamat..=)

Ct Arina on October 6, 2011 at 11:15 AM said...

mmg tepat sgtlah jawapan tu ^__^

hana on October 6, 2011 at 11:34 AM said...

jwpn terbaik...
entah2 tak sampai sesaat je lepas die tanya tu pun leh mati...

Solihin Zubir on October 6, 2011 at 11:40 AM said...

brilliant!

bighagenjo on October 6, 2011 at 11:52 AM said...

tak lah kurang aja sangat, tapi menyampah gak la dengar, haha

FasiHaH SupiaN on October 6, 2011 at 12:56 PM said...

haa excellent!

Eera Shera on October 6, 2011 at 1:05 PM said...

very good! hehe

member pun ada tanya, betul ke kiamat 2012?

ingat boleh ramal ke. mcm tgk anak bulan

nurkaloi on October 6, 2011 at 1:22 PM said...

jawapan sgt Cool huhuh
tu laa lau kite tawu bile kiamat memang senang wat preparation
mslh nye kite takkan tawu bile
so bersedia jer laa kannnn

Sunah Sakura on October 6, 2011 at 1:27 PM said...

manusia...lebih risaukan benda yang nampak depan mata daripada yang tak nampak...

Lydia Miza(Aidyl Azim) on October 6, 2011 at 4:27 PM said...

biasalah...sibuk pk benda camtu.amal ibadat takmo pertingkatkan!

FaKArePa!n on October 6, 2011 at 5:58 PM said...

Kiamat itu adalah rahsia Allah SWT..

Eika Arysha on October 6, 2011 at 6:24 PM said...

jemput baca ini

http://eikaarysha.blogspot.com/2011/10/gambaran-alam-neraka.html

Namee Roslan on October 6, 2011 at 6:41 PM said...

takyah countdown..buat je persediaan.

~Nana 귀여운~ on October 6, 2011 at 6:55 PM said...

astga...tatotnye.. :P

Cik Muda Sae on October 6, 2011 at 10:39 PM said...

blh tahan jg jawapan tuh..hihi.... subhanalah..cuma tuhan saja yang tau bila akan tibanya kiamat....

JIJI YU on October 7, 2011 at 7:23 AM said...

mati hentah bila..kiamat pon sama..

 

Designed by #