Tuesday, September 27, 2011

Naik Bas : Beza DS Najib Razak dan TG Nik Aziz Nik Mat



Mane lebih baik?:)

p/s : guwa pelik la dengan puak2 yang kate nik aziz sesat. eh?orang yang kate tu, lu bace quran bape kali sehari, pastu solat jemaah setahun berapa kali?


30 comments:

kembatolo™ on September 27, 2011 at 2:07 PM said...

langit dengan kerak bumi. jauh betol beza.

gadis kepastian on September 27, 2011 at 2:10 PM said...

beza beza,,....

bighagenjo on September 27, 2011 at 2:12 PM said...

:)

cikmimmie on September 27, 2011 at 2:13 PM said...

manusia kalo takde pegangan akidah yg betul...mcm tue la..dia aje yg betulnye...dorang kata tuan guru sesat la..apa la..tp tuan guru cool je kan..

nikaviolet on September 27, 2011 at 2:19 PM said...

betol larh tu...

erysweetie on September 27, 2011 at 2:33 PM said...

tabik TGNA. ni baru dinamakan pemimpin berjiwa rakyet..

propa je naik bas tp dah ubah sana sini mcm limosine, serupa tak payah.

Azura on September 27, 2011 at 2:36 PM said...

dunia2.. yang benar disalahkan yang salah dibenarkan.. wang dan kuasa yang orang pandang -,-" malahan sekarang agama islam pun di main2kan oleh orang Islam sendiri sumenye kerana politik :'(

Hiddy Asri on September 27, 2011 at 2:45 PM said...

Pernah jumpa Pok Nik..mmg sempoi!

Ujang9897 on September 27, 2011 at 3:01 PM said...

ulamak tu

Cahaya Qaseh on September 27, 2011 at 3:14 PM said...

lu pk la sendiri.. hehee... the best quote..

tul tu, lau betul nk selami keperitan rakyat, "duduk" kat tempat rakyat tu.. -__-

aanie on September 27, 2011 at 3:28 PM said...

kehkehkeh.~~~~~

Cik Cammy Lia on September 27, 2011 at 4:33 PM said...

i likeeeeeeee u

alexa yussida on September 27, 2011 at 4:49 PM said...

fuyooo..ghupe dalam bas die dah mcm dalam limo..baek ckp naik limo dr ckp naik 'bas'..phewww

mOoN on September 27, 2011 at 5:51 PM said...

x mampu kut nak naek bas mewah cam pm kita naek tu... huhuhu

Anonymous said...

najib ng rosmah puaka entah pape....cucuk botox banyak2 agi..

Pendekar Berkuda on September 27, 2011 at 6:17 PM said...

aku benci orang yang menggunakan agama untuk menghalalkan matlamat dan cara...

qasehraihan on September 27, 2011 at 7:00 PM said...

waaaaaa...kite suker entry ni 200%..
tahniah naz..

Rozuan Ismail on September 27, 2011 at 8:11 PM said...

nik aziz memang berjiwa rakyat =)

Syuhadah Azri on September 27, 2011 at 8:28 PM said...

Selami keperitan rakyat lah sangat,akhbar buta ke apa

Miscellaneous Smiles on September 27, 2011 at 8:39 PM said...

ada higer tu =D

~Kirin Selama Perak~ on September 27, 2011 at 8:41 PM said...

terbooikk!

Mr feckry on September 27, 2011 at 8:45 PM said...

guaa dah terbuka minda dah

UNA budak BAEQ on September 27, 2011 at 9:02 PM said...

kannn . lu pikirlah sndri.ha tu lah dia pemimpin berjiwa rakyat kononnya . kalao berjiwa rakyat dia takkan pakai mewah2. takkan buat banglo berjuta2. takkan guan duit utk kepentingan peribadi.

*jgn nak kata org sesat padahal diri sndri lagi sesat .

i followww :p

S..U..D..@..I..S on September 27, 2011 at 9:43 PM said...

copy n paste kata2 Nabil kat sini

FaKArePa!n on September 27, 2011 at 11:14 PM said...

pale hotak dia selami rakyat macam tu..

Anonymous said...

betuk ke awk ni gay?

najihah sahami on September 28, 2011 at 1:44 PM said...

haha..memang berjiwa rakyat habis. tahniah naz..hihi...bia la tok guru dicerca kat muka bumi ni...nanti ade la hikmah tersembunyi.

amy syahirah on September 28, 2011 at 2:18 PM said...

sy sokong =)

LadyBird on September 28, 2011 at 7:47 PM said...

pernah baca artikel ni.. di blog kereta mayat rase2nyer.. huhu.. dahsyat tul kan lelaki.. :(.. semuanya salah permepuan.. :(.. dan salah lelaki yg x jaga pandangan.. tp kalau semua lelaki tutup mata.. mcmn nak jalan kan? sedangkan bukak mata sedikit pun dah nampak lurah2 neraka di mana2..

miss fatihah on September 29, 2011 at 9:31 AM said...

sedangkan nabi lagi dibenci. ini pula manusia biasa :)

 

Designed by #