Tuesday, September 27, 2011

Naik Bas : Beza DS Najib Razak dan TG Nik Aziz Nik Mat



Mane lebih baik?:)

p/s : guwa pelik la dengan puak2 yang kate nik aziz sesat. eh?orang yang kate tu, lu bace quran bape kali sehari, pastu solat jemaah setahun berapa kali?


30 comments:

kembatolo™ on September 27, 2011 at 2:07 PM said...

langit dengan kerak bumi. jauh betol beza.

gadis kepastian on September 27, 2011 at 2:10 PM said...

beza beza,,....

bighagenjo on September 27, 2011 at 2:12 PM said...

:)

cikmimmie on September 27, 2011 at 2:13 PM said...

manusia kalo takde pegangan akidah yg betul...mcm tue la..dia aje yg betulnye...dorang kata tuan guru sesat la..apa la..tp tuan guru cool je kan..

Anonymous said...

betol larh tu...

erysweetie on September 27, 2011 at 2:33 PM said...

tabik TGNA. ni baru dinamakan pemimpin berjiwa rakyet..

propa je naik bas tp dah ubah sana sini mcm limosine, serupa tak payah.

Azura on September 27, 2011 at 2:36 PM said...

dunia2.. yang benar disalahkan yang salah dibenarkan.. wang dan kuasa yang orang pandang -,-" malahan sekarang agama islam pun di main2kan oleh orang Islam sendiri sumenye kerana politik :'(

Hiddy Asri on September 27, 2011 at 2:45 PM said...

Pernah jumpa Pok Nik..mmg sempoi!

Ujang9897 on September 27, 2011 at 3:01 PM said...

ulamak tu

Cahaya Qaseh on September 27, 2011 at 3:14 PM said...

lu pk la sendiri.. hehee... the best quote..

tul tu, lau betul nk selami keperitan rakyat, "duduk" kat tempat rakyat tu.. -__-

aanie on September 27, 2011 at 3:28 PM said...

kehkehkeh.~~~~~

Cik Cammy Lia on September 27, 2011 at 4:33 PM said...

i likeeeeeeee u

alexa yussida on September 27, 2011 at 4:49 PM said...

fuyooo..ghupe dalam bas die dah mcm dalam limo..baek ckp naik limo dr ckp naik 'bas'..phewww

mOoN on September 27, 2011 at 5:51 PM said...

x mampu kut nak naek bas mewah cam pm kita naek tu... huhuhu

Anonymous said...

najib ng rosmah puaka entah pape....cucuk botox banyak2 agi..

Pendekar Berkuda on September 27, 2011 at 6:17 PM said...

aku benci orang yang menggunakan agama untuk menghalalkan matlamat dan cara...

qasehraihan on September 27, 2011 at 7:00 PM said...

waaaaaa...kite suker entry ni 200%..
tahniah naz..

Rozuan Ismail on September 27, 2011 at 8:11 PM said...

nik aziz memang berjiwa rakyat =)

Anonymous said...

Selami keperitan rakyat lah sangat,akhbar buta ke apa

Miscellaneous Smiles on September 27, 2011 at 8:39 PM said...

ada higer tu =D

~Kirin Selama Perak~ on September 27, 2011 at 8:41 PM said...

terbooikk!

Mr feckry on September 27, 2011 at 8:45 PM said...

guaa dah terbuka minda dah

UNA budak BAEQ on September 27, 2011 at 9:02 PM said...

kannn . lu pikirlah sndri.ha tu lah dia pemimpin berjiwa rakyat kononnya . kalao berjiwa rakyat dia takkan pakai mewah2. takkan buat banglo berjuta2. takkan guan duit utk kepentingan peribadi.

*jgn nak kata org sesat padahal diri sndri lagi sesat .

i followww :p

S..U..D..@..I..S on September 27, 2011 at 9:43 PM said...

copy n paste kata2 Nabil kat sini

FaKArePa!n on September 27, 2011 at 11:14 PM said...

pale hotak dia selami rakyat macam tu..

Anonymous said...

betuk ke awk ni gay?

najihah sahami on September 28, 2011 at 1:44 PM said...

haha..memang berjiwa rakyat habis. tahniah naz..hihi...bia la tok guru dicerca kat muka bumi ni...nanti ade la hikmah tersembunyi.

amy syahirah on September 28, 2011 at 2:18 PM said...

sy sokong =)

LadyBird on September 28, 2011 at 7:47 PM said...

pernah baca artikel ni.. di blog kereta mayat rase2nyer.. huhu.. dahsyat tul kan lelaki.. :(.. semuanya salah permepuan.. :(.. dan salah lelaki yg x jaga pandangan.. tp kalau semua lelaki tutup mata.. mcmn nak jalan kan? sedangkan bukak mata sedikit pun dah nampak lurah2 neraka di mana2..

miss fatihah on September 29, 2011 at 9:31 AM said...

sedangkan nabi lagi dibenci. ini pula manusia biasa :)

 

Designed by #