Wednesday, September 28, 2011

Apa itu SEKS ? (bagaimana mengelakkan Zina)

~entry ni memang panjang, tp kalau entry zack zukhairi yang panjang u all boleh bace, ape salahnye bace entry ni~

18-SX, entry ini mengandungi unsur-unsur yang keterlaluan dan mungkin menyinggung sesetengah pihak, ada unsur kelucahan yang melampau, korang di nasihati tidak membaca seorang diri kerana di kuatiri akan terlanjur dengan tangan kiri, juga tidak boleh membaca bersama bukan muhrim kerana akan menggalakkan kepada penghampiran zina(janganlah korang menghampiri zina), juga hanya mereka yang berfikiran terbuka sahaja layak membaca-harap maklum!)

18-SX, serius, entry ini betul-betul lucah. Tidak di galakkan membaca kepada mereka yang cepat terangsang!!

*****

Baiklah, kita mulakan sekarang sebuah entry yang bercerita tentang SEKS...

Suatu hari dalam perjalanan dari Kuantan ke Terengganu, sebuah kereta bergerak dengan lajunya seolah-olah, "sekarang, sayalah yang terpantas.."

Kereta itu bukanlah ambulance, juga bukan kerata bomba, apatah lagi kereta polis, kereta mayat pun bukan..

Kereta itu adalah kereta hak milik persendirian, sebuah proton satria kuning yang di bawa oleh anak Pak Taib dengan nafsu gelora jiwa remaja, aku yang dah berkahwin menasihatinya..

"jangan bawak laju-laju, aku belum pergi haji lagi"

Semantara itu si jo yang masih bujang pula menasihati anak Pak Taib supaya bawak perlahan dengan alasan;

"aku belum kahwin lagi.."

Atau hakikat sebenar..

"aku tak nak mati lagi kerana aku belum rasa nikmat berset....,!!"

*****

Seks! Satu dari nikmat hidup..., banyak manusia jadi gila kerananya, ada yang bergaduh, berbunuhan, malahan berperang kerana seks!!!

Dan tak kurang juga yang di campakkan ke dalam neraka kerananya.. oh!

Hari ni jika korang rajin(banyak masa) cubalah semak akhbar dan berita, begitu banyak sekali kes zina, sumbang mahram, gangguan seks, seks oral, liwat, bersekedudukkan, buang anak, rogol-bunuh-bakar!!

Sehingga tak tercapai akalku..isk...

Daripada yang suka sama suka hinggalah kepada yang suka suka, yang mula mula tak suka sehingga jadi sukarela, yang agak suka sehingga yang suka setia, apa dah jadi?,

Masyarakat jadi huru hara, anak tak tahu nak berbin dan berbinti kan siapa, penyakit kelamin dan doctor sakit puan semakin kaya, HIV positif, Siflis, maruah tergadai, keturunan tercemar, lahir anak anak yang cenderung kepada maksiat, dosa dan noda sehingga kawan aiman yang umur 5 tahun tapi dia kecik sajer, bila main dia cepat letih, tapi aiman cakap: "dia tak kisah.." (iklan radio dulu)


*****

Namun, dewasa ini, kita orang islam mengaku benci zina, tapi tidak dapat tidak, kita tak dapat mengelak dari zina...., di jalanan kita terdedah kepada segalam macam bentuk pra zina.., malahan di mana sahaja!!!

Kes zina telah menular ke seluruh cerok kampong, ke gugusan felda, ke celah celah bangunan sekolah, ke ITP, ke balai polis, ke kem tentera, ke Universti, malahan sampai ke masjid!!!

Naduzubillah?
Kenapa semua ini terjadi?

Adakah kerana masyarakat hari ini kurang pendidikan seks?
Tahukkah korang tentang pendidikan seks?

Dah lama aku dengar desas desus dan ura ura untuk mewujudkan pendidikan seks di sekolah, tapi apa sudah jadi pada cadangan itu?
Telah wujudkan?
Serius, aku tak tahu, jika sudah wujud, apakah silibusnya?
Adakah titik inzal juga akan di masukkan ke dalam silibus?

Baru baru ni masa aku ‘jalan-jalan pergi makan' kat KL aku nampak ada anak-anak gadis yang pakai T-shirt yang bertulis ‘I'm seks education".

Dahsyat..., dan dahsat juga untuk mata aku yang sempat membaca tulisan di baju anak dara..oh!

Hmm, betulkah anak dara? Zaman sekarang nak cari anak gadis yang betul betul berdara, bagaimana?


Akupun tak tahu, kalau korang baik! insyaAllah korang akan dapat pasangan yang baik...

Maka kali ni, aku yang dah berkahwin, nak nasihat sikit kat orang perempuan terutamanya, kerana secara amnya merekalah punca segala zina...
Al maklumlah, wanita itu adalah senjata syaitan..


*****

Maka korang orang perempuan, kena beringat, jangan sampai setan jadikan korang sebagai ‘senjata'..
Aku bila terpandang wanita yang cantik dan seksi, yang memakai baju yang nampak ‘lurah neraka' di jalanan berkata "oh! Kasihan kepada senjata setan ini..., lalu tundukkan pandangan dan membaca doa terlihat perempuan"
(jauhilah aku dari fitnah wanita dan azab kubur)

Nampak beriman dan baik aku kan? Huh, cuba wanita cantik macam Sonale bandre goda aku di tempat tertutup, kat luar hujan lebat, bini pulak datang bulan, huh! meremang bulu janggutku, tercabut kopiah, dan masuk neraka aku agaknya.. naduzubillah.

Aku berlindung dari ujian godaan seks..oh!

Aku sekarang ni pun dah dapat anak perempuan, bila besar jadi senjata syaitan jika aku tak didik betul betul.., bahaya-bahaya.. (kepada Allah aku memohon pertolongan)

Untuk pengetahuan korang wahai orang perempuan sekalian, orang lelaki boleh naik nafsu untuk seks adalah pada bila bila masa dan mampu stim dengan alasan yang simple sahaja, so korang kena jaga betul betul bila berurusan dengan orang lelaki, mereka orang lelaki ni, dengar suara orang perempuan dah naik stim, belum lagi bab tengok, tak tengok, just imagine pun boleh stim, kalau korang bagi peluang pada lelaki untuk pegang korang, bersedialah untuk masuk neraka dunia dan neraka jahanam!!


Dan ada orang lelaki yang boleh inzal just dengar suara perempuan dalam telepon.., so korang orang perempuan bila dah bergayut lama lama dengan lelaki apa akan jadi? Huh bila masuk cerita bab dalam kain, jadi senjata setanlah korang-naduzubillah..


Aku tahu kerana aku lelaki dan hidup dengan lelaki lelaki gila meroyan...oh!, dan lelaki bila dah stim, anu menegang, dalam masa yang agak lama, jika tak di pancutkan air mani, maka testis (DELETED) akan rasa ‘senak', dan pada waktu ini keinginan untuk mencari (DELETED) untuk di pancutkan air mani meningkat dengan dahsyatnya..., masa tu otak lelaki jadi tak waras, tak boleh tidur (aku sendiri pernah alami-tak boleh tidur kerana teringin nak (DELETED)..oh!),


Masa tu jika ada iman, masih boleh buat buat sibuk dengan berzikir atau baca Al-quran atau buat-buat sibuk..., bagus jugak perasan sibuk ni..


Masa aku bujang dulu, jika aku stim malam malam, aku akan start motor keliling kampong, (nasib baik tak jumpa bohsia- tak caripun-Allah masih sayangkan aku)
Kemudian cari kawan, atau lepak minum teh' tarik, lepak di jalan tengok orang atau tengok mat remp-it buat aksi yang cemas dan mendebarkan... mak aku selalu membebel bila aku keluar malam-malam, tahukah mak yang saya waktu tu "air mani dah penuh (DELETED) hingga naik ke kepala dan meleleh kat telinga", tak boleh tidur, tak boleh tengok TV, nak baca Al-quran waktu tu langsung takde kekuatan iman..oh!!


*****

Tahukah korang?
MAT REMP-IT SEKARANG INI SEDANG BERGERAK DENGAN KEINGINAN SEKS YANG DAHSYAT..
Awas, perempuan-perempuan yang tak pandai jaga diri, jika ada peluang mat rempit ini akan rogol korang beramai-ramai-naduzubullah!

Perasan tak korang akan hadiah yang jadi rebutan mat rempit dalam kejohanan lumba haram mereka? Ya! Seorang bohsia yang dapatlah si remaja ini lepaskan segala nafsu ZINA & ROGOL yang memuncak sepuas-puasnya, dan mereka mat rempit rela mati kerana itu!!!

Tahukah korang?

ANAK ANAK PEREMPUAN ZAMAN INI KELUAR RUMAH DENGAN KEINGINAN SEKS YANG DAHSYAT.. Yang mana jika di belai, maka sangguplah anak dara ini membiarkan dadanya di ramas, buat oral seks dan akhiranya berzinalah anak dara yang dah tak de dara ini,..oh!

Kalau mamat Bangladesh atau pendatang asing yang bulu kening iras shahrukh khan datang belaipun boleh.., akan hanyutlah ke dasar neraka anak remaja kita ..kesian...kesihan.., adakah ‘bukan aiman' semua tak kisah???

Tahukah korang?
REMAJA -REMAJA YANG SEDANG BELAJAR DI IPT SEKARANG SEDANG BERGERAK DENGAN KEINGINAN SEKS YANG DAHSYAT..
Banyak mana kes zina telah di tangkap di ITP, bakal ustaz dan ustazahpun ada! Naduzubillah..
Jagalah pendidikan iman anak kita, jika anak kita tersilap dapat pakwe, kena rogollah dia di rumah sewa pakwenya beramai-ramai,

Dan ada juga yang kena ‘rogol' secara terhormat, tak nak sebenarnya, tapi bila di belai dengan kasih sayang, mulalah ketagih untuk inzal.., akhirnya masuk neraka..

Mula mula pegang tangan.., dapat pegang tangan nak peluk-peluk, dapat peluk peluk, nak cium pipi, dahi, lepas ( DELETED)......., lepas tu hari hari berzina, kemudian boring, sedar sedar dah mengandung, cari awek lain dan cerita kat member yang kau tu sudah jadi bekas orang, beranak buang anak, bunuh diri, masuk neraka!!!

Nota: aku bukan doa korang yang dah terlanjur untuk masuk neraka, aku Cuma cakap amalan dosa itu yang boleh buat korang masuk neraka, aku sayang korang, sebelum korang jadi mayat, korang bertaubatlah, dan zahirkanlah taubat korang melalui kahwin!!!!

Zaman sekarang anak-anak muda kita mudah dapat ‘pendidikkan seks', zaman pakcik muda-muda dulu nak bawak pita video lucah bukan senang, letak dalam poket nampak, kena bungkus dengan surat khabar, tapi remaja sekarang ‘bahan melancap' itu hanya dalam bentuk CD, dan lebih haru lagi sekarang boleh simpan dalam handphone, rasa nak melancap boleh bukak handphone dalam tandas, itu yang takde awek lagi, yang dah ada awek apa jadi?

Huh siap buat filem sendiri guna kamera handphone.., itu yang dah depan mata, apa akan berlaku pada anak anak kita yang baru lahir untuk tempoh sepuluh tahun akan datang?
Hanya imanlah penyelamat sepanjang zaman, sehingga jadi mayat, sehingga ke negeri akhirat...

Nasihat seorang alim:
BUATLAH USAHA ATAS IMAN (BERAMAL IBADAT)
SAMPAI KAMU PENAT DAN LETIH SEHINGGA KAMU TIDAK BERUPAYA LAGI UNTUK BUAT MAKSIAT..

Tapi apa jadi pada aku yang hina ini?
Aku telah buat maksiat sampai penat dan letih sehinggalah aku tidak berupaya lagi untuk buat usaha atas iman...isk..isk...

Sahabat sahabat nabi SAW telah berpeluh kerana ugama, tapi aku hari ini berbeluh kerana berbuat dosa... isk.. isk..

Nabi SAW solat sampai bengak kaki, tapi aku bergerak ke arah maksiat setiap hari sampai lenguh tumit kakiku ini.., kepada Allah aku memohon keampunan dan pertolongan..oh!


entry di ambil dari : ustaz zahiruddin

22 comments:

Bro Framestone on September 28, 2011 at 5:19 PM said...

memang panjang...

dan tip top....

Alya Esprézzo™ on September 28, 2011 at 5:22 PM said...

perghhh..khatam dah baca, terbaik!

emieysandra on September 28, 2011 at 6:09 PM said...

terbaiklah!

Amirah Yusof on September 28, 2011 at 6:15 PM said...

lg pnjng dari zack zukhairi niyh aiyhh hihi
nice post ni..

FaKArePa!n on September 28, 2011 at 6:42 PM said...

xmo baca... hahaa

cik sakura on September 28, 2011 at 6:55 PM said...

fuhh..habis dah..

tieykah on September 28, 2011 at 7:35 PM said...

gembira baca.

semoga aku ini bukan di kalangan senjata syaitan

~Nana 귀여운~ on September 28, 2011 at 9:11 PM said...

info bergune..dan terbaik.

sama2 lah kita menghindari zina dan maksiat.

aYaz on September 28, 2011 at 9:25 PM said...

alhamdulillah..
berjaya abeskan baca..
:)

qasehraihan on September 28, 2011 at 9:50 PM said...

1st time baca entry sepanjang ini..hehehe
banyak pengajaran..gud

FasiHaH SupiaN on September 28, 2011 at 10:14 PM said...

thumbs up ;)

Rtp Farra Arisha on September 28, 2011 at 10:37 PM said...

this is so meaningful :')
sama2 kita memperingati di antara satu sama lain.

Mr feckry on September 28, 2011 at 11:56 PM said...

dalam hiduop ni yang penting kita dapat lepas dari azab Allah

Kembali Senyum on September 29, 2011 at 12:28 AM said...

huh. jauh jauh kan lah.

Cahaya Mata @ Nurul Are Inn on September 29, 2011 at 9:08 AM said...

:) sisih malaikat 44..

adrinaqamarina on September 29, 2011 at 12:10 PM said...

naz, sekarang aku tak free, nanti aku qada' baca entry ko :P

Sunah Sakura on September 29, 2011 at 12:32 PM said...

alhamdulillah...habis baca gak...nice entri beb!

bighagenjo on September 30, 2011 at 10:57 AM said...

PADAT!

entry bagus gila..

izfanora on September 30, 2011 at 8:54 PM said...

terima kasih berkongsi dan mengingatkan.. menjadi remaja masa sekarang sangat mencabar.. semoga semua umat islam terlepas dari menjadi hamba nafsu.. amin..

Pejuang Kesenian Extreme on October 1, 2011 at 10:43 AM said...

habis baca...sekadar peringatan utk golongan muda...






dan juga tua..hehe
jauhi zina..
zina membawa padah..

adriyana on March 26, 2012 at 3:42 PM said...

entri asal ni sbnrnye dari blog keretamayat klu xsilap..

...antikapel... on April 7, 2012 at 10:59 PM said...

betul...dr blog bro hamka...UZAR pon dapat dari pemuda yang email pada dia...

credit to hamka
http://keretamayat.blogspot.com/2006/12/apa-itu-seks_18.html

 

Designed by #