Sunday, August 28, 2011

FAKTA : kad raye dan aku. korang ade?

fakta mengenai kad raya dan aku


1. tahun aku di matrik (2005) merupakan tahun gemilang kad raya aku. dekat beratus kad raya aku dapat. 4/5 daripadanya dari gadis2 <--poyo tp benar kut


2. aku hanya bagi kad raye kat orang yang bagi aku, yang tak bagi? bye2.


3. kad raye paling mahal aku pernah beli RM19.90 kut. besar gabak. siap ade lagu. kasi kat sape ntah.awek no 2 ke 3 ntah.lupe da.


4. aku tak pernah gantung kad raye. buat semak rumah, bukan orang nak bace pon. kalau stakat nak tayang byk kad raye.bek beli dalam 100 kad raye, pastu gantung la. tulih sendiri. buat konon2 cam korang dapat kad raye tu.


5. aku tak pernah terima kat raye dari mak ayah aku.dan aku jugak tak pernah bagi kat dorang. korang pon same kan??kecuali la blaja obersea tak balik raye


6. Aku tak pernah dapat kad raye yang ade lagu2 =(


7. Kad raye paling best aku pernah dapat, kad raye buatan sendiri fuh, memang abes superb la.
tu secret admire kasi. sampai skang tak sure sape si dia tu. kad tu?ade aku simpan bawah katil


8. Ziana Zain adelah artis paling beruntung sebab satu2nya artis yang dapat kad raye dari aku. tapi, dem!haram die tak balas, pastu aku mula sedar, sengal sape anta kat raye kat artis ni, hentikan lah. haha


9. Tahun ni (2011) baru dua kad raye aku dapat. dua2 dari member cina aku. yang melayu mane ilang ntah.hehe


10. Aku suke dapat kad raye. tak suke orang tag kad raye kt fb.noktah



23 comments:

fairuz on August 27, 2011 at 12:27 PM said...

haha kesiannya. aku lagi kesian. tahun ni aku dapat kad raya 6 keping. enam2 dari blogger. sahabat sendiri pergi manaaa -___-"

bighagenjo on August 27, 2011 at 12:59 PM said...

ooooooo
minat ziana zain.
huhu~
atau, satu2 nya artis yg taw alamatnaya?

sama ah!
kad raya lagi best dari tag kat Fb bagai.

Muslimah Optimis on August 27, 2011 at 1:12 PM said...

hahaha.. ntah nape rasa nak gelak baca nih.. kat umah MO pon xpenah gantung kad raya kot..

♥NuR SyAFiQah♥ on August 27, 2011 at 1:53 PM said...

haha..ko minat ziana zain ke naz??xsangka den..haha

taon ni aku bru dpt 1 je..derm -,-

Nazim Nasri on August 27, 2011 at 3:01 PM said...

kad raya blog nak? hehe

nabByla on August 27, 2011 at 4:46 PM said...

ouh peminat ziana zain! ahaa! :D

selamat hari raya. :)

FaKArePa!n on August 27, 2011 at 5:49 PM said...

bnyk btol fakta psal kad raya ni.. hehe

Puteri Iqa Izyan on August 27, 2011 at 6:28 PM said...

setelah sekian lama akhirnya eden dapat jugak kad raya tahun ni. walaupun satu. huahuahua

Puteri Iqa Izyan on August 27, 2011 at 6:28 PM said...

setelah sekian lama akhirnya eden dapat jugak kad raya tahun ni. walaupun satu. huahuahua

salina sayang on August 27, 2011 at 9:15 PM said...

jarang sangat aku dpt kad raya skrg. email raye ade ah. last time dpt kad raye form 5. pastu xdpt-dpt. now dah 20. nmp sgt aku tak penting *terasa. hahahaha

adrinaqamarina on August 28, 2011 at 1:46 AM said...

kalau aku balik msia, memang aku teringin sangat nak kasi kad raya pada korang, termasuk la ko sekali, orang balas tak balas,. tu belakang cerita.


dulu kecik kecik, aku ada juga hantar. hahah. entah pa pe je aku rasa. -.-'

najihah sahami on August 28, 2011 at 6:41 AM said...

haha..yang last tu fakta terbaik!!

titik!

Famili Ceria on August 28, 2011 at 11:51 AM said...

yang las sekali tu paling bes...

Entri Menarik Di Sini:
1)Aku Tak Puasa Hari Nie Sebab…
2)Lokasi Kawasan Speedtrap Lebuhraya di Seluruh Semenanjung
3)Cashout Nuffnang Lumayan

yad'z on August 28, 2011 at 2:52 PM said...

aku ponnn.. tak suke orang bagi e- card... aku kelik *remove tag*... tak kejam kann.. hehe

AMMAR YASIR on August 28, 2011 at 4:15 PM said...

Ramainya awek...hahahaha

dya on August 29, 2011 at 6:29 AM said...

haha...macam2 hal la..sekarang dah ade fb..tag je sume org..senang..

RATU QASEH SAIFUDIN on August 30, 2011 at 1:24 AM said...

waaahh!!!!!...beratus kad raya dapat?...best nye!!!..hihi,..err,,,mmbe mekayu bz laa..smpai lupa nk kasik kad raya..hihi..=)

nk wish: SELAMAT HARI RAYA!..=)

Siti Mashitah Saidin on September 1, 2011 at 9:39 PM said...

erk.. gua ada tag tak bro.

slmat hari raya!

♥ MS ♥ on September 1, 2011 at 10:09 PM said...

sampai hati tak bagi kad raya kat kite :( hehe

tieka on September 1, 2011 at 10:15 PM said...

hehehe..terbaikkk entry nie..

aku budak kecik on September 1, 2011 at 10:29 PM said...

ahahahahaha ! bro ~ semua yg enchek naz x dpt rasa saya da rasa ~ cth nya dapat kad raya ada pasang lagu ~ ehem2 ~ itu from my ex-boyfie ~ dulu2 punya kesah ~ lagi, saya pnh dapat kad raya dari ayahnda tercinta ~ punya klasik ayat ~ memang tulisan tangan orang dulu2 ~ pergh ! sebak baca kad raya dri ayahnda terchenta ~ ngeh3 ~ tapi saya suka yg ke10 punya ayat ~ we same dear ~ xsuka org tag2 raya punya pict d fb ~ aih ~ myemak jak n tak terasa meriah nya dapat kad raya d alam maya ~ ^_^

AesyaZealous on September 1, 2011 at 11:14 PM said...

aku suka gak kad raya tp kad raya tak suke aku. err

MIMIE AIZA on September 3, 2011 at 12:13 AM said...

peminat ziana zainlah ni

 

Designed by #