Monday, June 27, 2011

tolonglaa, pedih sangat rase =(

sejak dari semalam, kehidupan guwa penuh tekanan. hurm, pedih sesangat, sampaikan kat opis pon guwa tak mampu fokus pada kerja, sejak dari pukul 8 pagi tadi, keadaan guwa di opis boleh digambarkan seperti di dalam gambar :


sebabnya adelah :







tolongla, sesapa yang tau camne nak ilangkan sakit yang amat ni, guwa bagi rm 10 :(


sekian

p/s : chantik tak guwa lukis, boleh lawan shadawentz <---(gadis konon paling power lukis gune paint) tak?ki3

69 comments:

ASaDa RyutaRo on June 27, 2011 at 1:17 PM said...

kena pastikan kawasan gigi nak tumbuh sentiasa bersih bagi elak bengkak bernanah..

bius utk ilangkan sakit. sengsara tahan sakit tu, tapi layan je lah. hahaha..

sheeraYAAKOB on June 27, 2011 at 1:22 PM said...

pegi cabot gigi tu .. =D

Hishyamuddin on June 27, 2011 at 1:25 PM said...

buang je terus gg tu..hehhehe

cik pieja hut on June 27, 2011 at 1:31 PM said...

tak dapat den nak nolong...pi jumpe doktor loth..hehehe

Ujang9897 on June 27, 2011 at 1:33 PM said...

rm10 lu tu pegi kasi dkt awek 7eleven beli ubat

FariehanIbrahim [LBC] on June 27, 2011 at 1:35 PM said...

bru jer lpas kne lastweek..wuwuwuu
mmg seksa kn, sakit naik ke kepala..grr~
try g bli ubat kt farmasi. :)

Sunah Sakura on June 27, 2011 at 1:36 PM said...

ang telan paracetamol je...leh la tahan bape jam..pastu sakit balik.. telan lagi.. :)

paracetamol is a safe drug, tapi better jangan amalkan selalu...tak baik untuk kidneys..

najihah sahami on June 27, 2011 at 1:37 PM said...

hoo..memang sangat azab la wa cakap lu. p la klinik. buang terus. senang citer. nanti lu siap demam2. padan muka. hahahahhaa...

normal la u naz. dh tua2 baru gigi bongsu nk tumbuh..aiyaaa..














cantekkkkkkkkkkkkkkk lukisan. hahaha

Tea on June 27, 2011 at 1:37 PM said...

kena amik ubat thn skt je nih (ponston).. eh, tp teramadol lg kuat.. huhuhu..

Salim Harmanain on June 27, 2011 at 1:43 PM said...

ala...kesian...jgn risau la..ia akan hilang secara semulajadi haha lepas 2-3 hari..sabar ^_^

mizzkechique on June 27, 2011 at 1:44 PM said...

TAK DAPEK NK NOLONG... TP ADA ORG KATA TENYEH BAWANG PUTIH KT PIPI TU..

FasiHaH SupiaN on June 27, 2011 at 1:44 PM said...

klau yang ni memang tak dapat lah nak tolong.....hehehe sakit sangat ke???

Aku Ibu Muda on June 27, 2011 at 1:46 PM said...

ubat sakit gigi nak tumbuh...tidur je... :)

athirah on June 27, 2011 at 1:49 PM said...

lambatnya tumbuh gg... ak ritu masa gg tu nk tumbuh... ak slalu kumur ng listerin.... ok laaa... kebas2...

K O R I E on June 27, 2011 at 1:50 PM said...

haha.. xfikir pun yg tu bra. otak dia yg fikir lain^^

G la buat mdical check up..klu biar lma2 bley merosakkan otak.

SyAfaWaNi ♥‿♥ on June 27, 2011 at 1:53 PM said...

comelnya gigi :D

Siti Suriani on June 27, 2011 at 1:53 PM said...

minum air garam kot.. lagi sonang. gi amek MC, then jumpe doktor.. haha

hana on June 27, 2011 at 2:06 PM said...

erm..
pe ye yg hana buat dulu masa nak tumbuh gigi bongsu??
x ingat la tp asenye xde la sakit mana pn..hahah..

cantik beno lukisan..
=D

hana on June 27, 2011 at 2:06 PM said...

erm..
pe ye yg hana buat dulu masa nak tumbuh gigi bongsu??
x ingat la tp asenye xde la sakit mana pn..hahah..

cantik beno lukisan..
=D

chemay on June 27, 2011 at 2:10 PM said...

chemay dah tumbuh semua dah gigi2 tu.
tak sakit pon.
taktau nape.
hehe
:)

♥NuR SyAFiQah♥ on June 27, 2011 at 2:13 PM said...

ololo siannye dy sakit gigi..cube try kumur gune air garam weh..tak tau la kt pjbt ko ade grm ke x..hehe

wawaney on June 27, 2011 at 2:15 PM said...

pasneh boleh cerita detail pasal garham bongsu tak? aku tak paham r pasal menda neh, bukan da cukup umur dah takdak gigi tumbuh ke?

sekian,
yang malas nak google info

kahkah.

C!k LaYLa PiPi GeBu on June 27, 2011 at 2:22 PM said...

bro... mmg tak da apa yg dpt nak dibuat...sy pernah kene... 2 tahun tunggu dia besar..tu pon sikit jee..then baru bleh cabut...g jumpa doktor gigilah..mana tau kalau dah bleh cabut...lepas tu hilang sume masalah... =)
selamat mencubaa...

http://ciklaylapipigebu.blogspot.com/

yad'z on June 27, 2011 at 2:26 PM said...

hahhaa.. pahal rajin sangat lukis2 nieh.. hehe... cer kumur dengan air garam..

syanabel on June 27, 2011 at 2:28 PM said...

hahaha. cantik lukisan tu. tapi lagi cantik kalau tak lukis lah..lol.
get well soon, ish paling tak suka sakit gigi..huhu

::blog anak jawer:: on June 27, 2011 at 2:32 PM said...

haiyo...sakit gigi mmg seksa...nasib la sape yg berani dekat dgn org sakit gigi kan...

-Yok mampir diluk = ”gua” wanita...

sarah-najwan on June 27, 2011 at 2:38 PM said...

stended la naik geraham bosu..sakit woo..

nk ilang sakit senang ajo..ade kwn akak pi operate buang..

yaya_flanella on June 27, 2011 at 2:45 PM said...

dah besau pun tumbuh gig lagi eh. hm tapi kalau berkenaan gigi mmg apa pun tak boleh. selamat ber moody. :)

bighagenjo on June 27, 2011 at 2:45 PM said...

belila ubat sakit gigi tu. ubat sapu. ada je.

saiazuan on June 27, 2011 at 2:50 PM said...

hohoooo memang sakit~


http://eleventx.blogspot.com/2011/06/atwr-comic-transformers-dan-blog.html

missSenget on June 27, 2011 at 2:55 PM said...

seksi jugak bibir ko..

aummm...

syud on June 27, 2011 at 2:59 PM said...

ini ubatnya 1 jerr..

kenek gigi !

UNA budak BAEQ on June 27, 2011 at 3:00 PM said...

buruk kemainnnnnn ! dah la kaki tak dak , ada kpala ja . shada paling hebattt ! . kahkahkah

*jgn nak nganga luas sgt lah mulut doodle hang tuh . mcm2 bau dah keluaq.haha

-mmg tak leh nak buat apa . gigi nak keluar . rasaiinnn . kehkeh

A retarded kitty on June 27, 2011 at 3:01 PM said...

pergila klinik gigi

Siti Mashitah Saidin on June 27, 2011 at 3:21 PM said...

sakit gg, adalah sakit ketiga selepas mati dan melahirkan anak.. huhuhu

tak tau la bro~

Lydia Miza(Aidyl Azim) on June 27, 2011 at 3:24 PM said...

memng sakit dan rasa nak lempang org je.pki gambir sarawak sapu tepi pipi...biasa kurang la sket

Tea on June 27, 2011 at 3:43 PM said...

huhu, ubat tu sbg penahan skt je.. x efek kt gg tu pn.. tp klw pg klinik gg kn, doc mst nk cbut ohh gg graham bongsu.. sbb no function at all, dh la skt.. huhu.. (bg nsht, dri sndiri xde gg tu lg) =.=

~atieput3~ on June 27, 2011 at 3:49 PM said...

kat kampung ade sejenis daun ni. gosok2 letak kt gigi tu. tp masalahnye kt sni mane nk crik!HEHE

jd xdpt nk bntu..

Bulan on June 27, 2011 at 4:11 PM said...

ang sakit2 gigi pn ade mood nak melukis gak ek?

wess.kemam air garam

khadijah on June 27, 2011 at 4:52 PM said...

kesiannye. banyak2 sabar k..:)

cik-terompah on June 27, 2011 at 4:57 PM said...

tido.. terus hilang sakit...
:)

adrinaqamarina on June 27, 2011 at 5:02 PM said...

ala tu boleh kiki, kira oke la g tu~ haha.


pegi lah jumpa dentist sebab nak cerita pasal geraham tu panjang la pulak komen ni~


sebab kte pon ada belajar jugak. cumanya nak komen dengan cakap sendiri tak sama.


hahaha.


syafakillah la naz~

Qaseh dalia adelia on June 27, 2011 at 5:21 PM said...

petuanya tido .. hihi .. xdek petua pulak nenek xsempat bagi

diana on June 27, 2011 at 5:28 PM said...

ubat nye cuma sabar je..
hehhe..
tak pun makan ubat tidur..
sekurang2 nya tak la rasa sakit sebab kita tidur je..
heheh

cutep!nk✿ladyzaraa on June 27, 2011 at 5:44 PM said...

owhhh kesiannnya..sy pun xtau nak wat cam ner..

Alexandriana Alia on June 27, 2011 at 6:01 PM said...

sabar je.. lagi 2-3 hari hilang lah sakit

zie_ira on June 27, 2011 at 6:43 PM said...

wuu,,sakit tuh ,ira da kene hari tu,,smpai kene pegi klinik sbb da xthan sgt,,b4 tu ira ade sapu ubat thn sakit,,pas sapu kebas2,,baru leyh makan,,kalau x mmg xleyh nak mkn pon skit sgt,,cdgn ira,,pegi la ke klinik,,:)

emieysandra on June 27, 2011 at 7:23 PM said...

uishhhhhh..shiannyer, meh nk tlg bg ubt pnenang pkiran?

sabor deh naz ;p

eyjalukman on June 27, 2011 at 7:32 PM said...

haha uncle pn da bljr melukis ?

hritu eyja pn tumbuh gigi bongsu .
tp biarkan je , mkn panadol . lama2 hilang sndiri dan TADAA! muncullah gigi baru . hahah

~Kirin Selama Perak~ on June 27, 2011 at 10:53 PM said...

muahaha !
pergi klinik la bro !
susah nak mengunyah nnt.
:)

I do I need Iman on June 27, 2011 at 10:54 PM said...

hahha kesyn yeeeee. erm erm letak lah ais kat pipi ;) salu jadi.

jmput ! sudilaaaah ;p
www.mawarkuwada.blogspot.com

muhammad iqbal hakimi bin tahir on June 27, 2011 at 10:55 PM said...

haha..ko dah tak tinggi lah lepas ni...

shada lukis lawa kot..tp alien aku lagi lawa..haha

Anonymous said...

sy dr tgktn 6 smpai skrg da keje pon xabis2 lg geraham tu kuar..mmg skt gle la....huhu...xtau la petua pae..selalu thn je..

Rtp Farra Arisha on June 27, 2011 at 11:29 PM said...

pegi klinik laah check tmpt yg sakit. semoga cepatan sembuh!

Wanie on June 28, 2011 at 12:17 AM said...

telan pain killer..insyaallah ok..:)

Tasha on June 28, 2011 at 1:11 AM said...

hari tu kena jgk,dah tua2 tumbuh gigi,perit,,hehe...sabor ye!

MR. SYAH on June 28, 2011 at 1:39 AM said...

hahaha... sakit naik gigi rupanya.. tak tahulah sebab xnaik lagi gigi tu.. cubalah ubat tahan sakit..

Amiey White on June 28, 2011 at 2:20 AM said...

errrkkkk .... umur berapa baru tumbuh gg bongsu ?

btw bra pun boleh wakakaka

Rozuan Ismail on June 28, 2011 at 8:34 AM said...

memang parah kalau gigi nak tumbuh. tapi ntahlah,minum air masak byk2 kot

Nin Fazren Elyana ツ on June 28, 2011 at 9:01 AM said...

nak naik geraham bongsu memang sakit,sy dulu sampai demam.cuba lah mkn aspirin ke.

erysweetie on June 28, 2011 at 12:06 PM said...

gi meeting ngn dentist... buang terus.. hehe

Fuhrer on June 28, 2011 at 12:44 PM said...

Biasa la tu gigi nak tumbuh.. hehehe.. sabar je la..

Muhasabah Diri Sebelum Terlambat!

izyantyPersonalTaste on June 28, 2011 at 1:03 PM said...

mmg xleh buat pe nie geraham nak tumbuh, cianye.. org kata leh kwen dh bila geraham kecil tu tumbuh...makan makanan pedas berapi comfim hilang sakit..

CikBulat on June 28, 2011 at 1:35 PM said...

Dah elok dah sakit tuh?

niena shopping2u on June 28, 2011 at 2:29 PM said...

erm.. klo gigi nk kuar mmg r camtu.. sy ni dri 3taun lps tak kuar bebetul lgi, dia leh main nyorok2.. sakit ohhh..rasa cam nk pengsan je kekadang tu..

Shazwan Shazdee on June 29, 2011 at 9:14 AM said...

pi operate je gigi tu..buang trus..aku da buang satu..

NuSaNa NoSa 91 on June 30, 2011 at 10:57 PM said...

guna spanar je tarik gigi tu naz.. ahahahaha~ ^_^

Faiz Tapit on July 1, 2011 at 1:06 AM said...

pakai berus jamban umah aku nak?

Namee Roslan on July 4, 2011 at 2:12 PM said...

aku pun tengah menumbuh gak ni..bernanah gak. nk makan pun susah..

 

Designed by #