Wednesday, June 22, 2011

STIM : BUDAK TADIKA dah pandai main CIUM MULUT.

orang tua-tua pernah berkata, jauh perjalanan luas permandangan. memang, tak dapat aku nafikan, semua itu benar, guwa nak kongsikan gambar yang guwa berjaya snap sewaktu lawatan rasmi aku ke hong kong untuk memenuhi jemputan actress terkenal hong kong, saudari fong sang syuk.


maafla, gambar tak clear, mase amik ni guwa kat atas helicopter :


Nasib la ni bukan di Malaysia..Bayangkan kalo budak di negara kita macam ni pula..:-)
) apa aka
n terjadi??
ulasan : amboi, stim gile comolot bebudak ni sampai beralih tempat. wakakaka. teringat plak filem lenjan, si rosyam comolot ngan nina juren sampai masuk bawah katil. haha ujang comolot agaknye sampai masuk lubang jamban kot??



percaya tak kalau guwa kate bende ni tak mustahil jadi kat malaysia. sogok la lagi bebudak ngan filem pelok2, sogok la lagi ngan filem ade cium mulut, adegan-adegan rogol kt drama, bebudak tengok stim la wei, tak caye tanye hamzah, ayeem, ngan ujang. atas sbb tu la entry blog dorg sume seks jer.sogok la, tayang la lagi. pasni, 6 tahun da takde dara, sebab tu guwa tak heran kalau adinda evans da tak berdara.



tapi nak buat guana kan, selagi mentiliti sebahagian besar rakyat nakkan adengan camtu, pembikin filem hulur kela, kang ade yang kate tak romantik la cite takde peluk2, tak suspen kalau takde rogol *lisa surihani pon ade lakonkan adengan rogol kan??* tahniah, anda akan men"stim"kan kanak2, dan juge mak bapak kanak2.yeaaaaaa!! hidup negara islam malaysia!!




suke entry ni?:D jom like.hehe

61 comments:

Rozuan Ismail on June 22, 2011 at 10:23 AM said...

seks kan dah jadi mainan org kita.

UNA budak BAEQ on June 22, 2011 at 10:26 AM said...

ceh aku dah tgk gambar nih dulu dah tak stim lagi dah . hahahaha

kat mesia dah ada belambak bebudak camnih, kwn aku penah gitau bebudak tadika ada buat pojek dlm tndas . mmg cilake .dr mna lagi dorang belajar kan dr media semua lah . tak sempat membesar dh tahu seks . fishie betoll. filem drama kalao tak lucah kalao tak seksi mmg tak laku .


*mengucap banyak lah tgk manusia zaman sekarang .

[k]o{q}i[n] on June 22, 2011 at 10:26 AM said...

perghh...pedas giler ayt ko bro... huhuhuhu

ApiH on June 22, 2011 at 10:29 AM said...

teruk2... ape la nak jd ni...

syuwai on June 22, 2011 at 10:31 AM said...

wah.. memang stim habis bebudak tu comolot! kalah org dewasa.. mesti ujang tercabar, erk??

wakakakaka


laaarrriikkkkkk!!!

Ayeem Jemain on June 22, 2011 at 10:32 AM said...

aku mane ade lucah da skang. ujang ngan hamzah je. haha.

rara pinkmafia on June 22, 2011 at 10:37 AM said...

ya ampun.seyes ke neh?

mOoN IzzaN on June 22, 2011 at 10:39 AM said...

amboi...biar betul budak2 ni..? semangat sungguh...isk..isk..isk..

Mintalah dijauhkan dari anak-anak kita...

Qaseh dalia adelia on June 22, 2011 at 11:46 AM said...

camano tak com molut .. skang netbook pun free ..budak2 pulak tuh dpt ..

FasiHaH SupiaN on June 22, 2011 at 11:47 AM said...

hmmmm.......pulanglah ke pangkal jalan...huhu

YAYA AZURA on June 22, 2011 at 11:48 AM said...

huishhh !!!
dasyat tul bebudak nie..
dah terlebih advance!

Bagilah Pandangan Membina , Kritikan Tidak Adil Tu Tak Perlu

yaya_flanella on June 22, 2011 at 11:51 AM said...

style gila =.=

*eh tu nak bukak seluar ke ape? gilaaaa

Ujang9897 on June 22, 2011 at 12:05 PM said...

baru amarica...!!!





woi guna nama tak backlink..

fak.!!

FariehanIbrahim [LBC] on June 22, 2011 at 12:13 PM said...

xthn nye amek sndiri pic tuu..grrr~
haha! >.<"

budak2 skrg da advance..nauzubillah. -.-'

C.M.A @ CikMoonAdnan on June 22, 2011 at 12:16 PM said...

ishh..dasyat btol budak2 zmn skang nie.. rosak2..

salina sayang on June 22, 2011 at 12:18 PM said...

woa!! giler ah budak-budak sekarang.takde moral langsung.haha

::blog anak jawer:: on June 22, 2011 at 12:30 PM said...

kanak2 zaman melenium.. Tgk la tahun 2020+nati... Wawasan yg di bgga2kn sgt..

miss inna on June 22, 2011 at 12:39 PM said...

da terlebih pendedahan pasal seks kot yg jd smpai mcm nie...

nad azmi on June 22, 2011 at 12:50 PM said...

ade je budak tadika kt mesia yg wat.masa lwt kat tadika, tetibe dak ni b'cium.nak slhkan sape pon ntah ler

Ezatie on June 22, 2011 at 12:59 PM said...

kan nak khiamat dah kan...akan mcm2 ada la pasni...hope, kita sama2 kukuhkan keimanan kiter n femli kiter

Sunah Sakura on June 22, 2011 at 1:10 PM said...

astahgfirullahal'azim... teruknye... =.=

NURUL AINI NORAZMAN on June 22, 2011 at 1:17 PM said...

hahaha~
stim btol dah budak2 ni smpai beralih2 tmpt,.

xmustahil pun klu kanak2 msia plak buat,.

Solihin Zubir on June 22, 2011 at 1:22 PM said...

tu bkn budak2 la..
tu org kerdil..
hang ni sangka buruk btoi la.. heheh..

Nazim Nasri on June 22, 2011 at 1:29 PM said...

agak2nya apa akan terjadi pada jangka masa 5 tahun akan datang?

kot2 budak skolah rendah pun dah boleh pregnant, perod pada usia tadika. luls

Tea on June 22, 2011 at 1:40 PM said...

eleh, mcm takde. dlm mastika berlambak derr bebudak kecik cmni. huhu.

najihah sahami on June 22, 2011 at 1:56 PM said...

phuii..memang giless a. ni hang duk tayang ni naz, kang ade lak yg stim tgk..aih..

emieysandra on June 22, 2011 at 2:02 PM said...

kawin2 je la dik ;p

eyjalukman on June 22, 2011 at 2:26 PM said...

hish , budak2 dah mcm tu ? =.="

aanie on June 22, 2011 at 3:04 PM said...

siap ada raba-raba lagi tuu...mana la diorg blaja ni....

MIMIE AIZA on June 22, 2011 at 3:08 PM said...

waaa.. ini berbaur bahaya ni.. hahaha

Rtp Farra Arisha on June 22, 2011 at 3:27 PM said...

omg, terkezuttt dna terkedu tgk.

ps: harus diambil perhatian dlm perihal ini kann.

laskar pelangi on June 22, 2011 at 3:29 PM said...

ADESSSSS! bebudak dah pandai. tak mustahil lah benda nie akan berlaku kat malaysia. aduhai

muhammad iqbal hakimi bin tahir on June 22, 2011 at 4:06 PM said...

derm..aku xpernah rasa..haha

najwa's on June 22, 2011 at 7:05 PM said...

aduh, sedih..sedih..

~Kirin Selama Perak~ on June 22, 2011 at 8:20 PM said...

sweetnya....
:)

yaya ASHRAF on June 22, 2011 at 8:22 PM said...

huihhh mcm ni pon ada?

Marya Hana on June 22, 2011 at 8:23 PM said...

mak bapak ah memainkan peranan penting nak didik anak2.

filem salah satu cara sbg medium menyampaikan maklumat.. mane2 pon ade cerita rogol2 tu, bukan kat malaysia ajeeee.

@taufiqhelios on June 22, 2011 at 8:34 PM said...

WOW! speachless

cikmimmie on June 22, 2011 at 8:44 PM said...

kecik kecik dulu aku tak tau pun comolot tu apa..budak budak skang..perrghhttttt hebat..

biyha on June 22, 2011 at 9:11 PM said...

haha , comel je budak2 kecik ny comolot .

SoutulMujahid on June 22, 2011 at 9:48 PM said...

speechless -.-"

bestnya duit on June 22, 2011 at 10:13 PM said...

pernah lihat rakaman gambar yg hampir sama seperti ini tetapi lebih dasyat d mana kanak2 tersebut lakukan seks d tgh jln!

Siti Mashitah Saidin on June 22, 2011 at 10:33 PM said...

owh, dasyat.....!~

chemay on June 22, 2011 at 11:59 PM said...

whoahhh.
chemay dulu masa 6 tahun
tengok tv pon mak tak kasi.
-.-

qasehraihan on June 23, 2011 at 12:09 AM said...

gilo dih??hakhak
siap raba tu..hurmm..
ni org dewasa kerdil yg dh kawen kott..

Wanie on June 23, 2011 at 2:40 AM said...

g hong kong jd spy ke?hehe

kecik2 dah bernafsu..huhu

iniialahaku on June 23, 2011 at 3:10 AM said...

budak2 ni lagi advance dari aku...siol je...aku yg dah bangka ni pon xdapat lagi..dgn penuh slamber ekau dua org yg baru tgk dunia dah dapat...

Izamir Ridzwan on June 23, 2011 at 9:15 AM said...

filem/drama melayu mmg wajib ada adegan rogol/comolot... cara nk melariskan filem/drama kot.. adesh.. pelik aku

farhanieza on June 23, 2011 at 1:01 PM said...

hahahahaahah.... tak tau nk kate pe...speechless

atiEyka ueki on June 23, 2011 at 1:17 PM said...

paling manang..hahahaa..~

aizamia3 on June 23, 2011 at 2:20 PM said...

walau didikan dah betul tapi pengaruh luar tetap memberi pengaruh kepada anak-anak..

dhilla nazli on June 23, 2011 at 6:20 PM said...

bende tu dah jadi biase kt sini.. adess ==.'
selagi org atasan ta larang.. ta ke mana la kite

adan on June 23, 2011 at 6:31 PM said...

aku rasa budak di atas tengah main kahwin2 la..

NURUL NADIAH MAMAT on June 23, 2011 at 9:30 PM said...

Nauzubillah......mintak dijauhkan...

Tim Cik KupuKupu Ungu on June 23, 2011 at 9:48 PM said...

astaghfirullah..mengucap panjang tengok..ermm..dunia skang makin tua :(

shida on June 24, 2011 at 8:20 AM said...

kalo tak silap adegan budak2 tuh bukan setakat ciummulut jer...siap nak test buat lagi..huk3~~~siot jer
apo nak jadi

kinn on June 24, 2011 at 4:46 PM said...

aiseh. gilak punya budak. =,=

dilla adilla on June 24, 2011 at 6:56 PM said...

kemain lagi zaman sekarang... tak heran laa kalo kecik2 daa rosak.. haishhh

Namee Roslan on June 25, 2011 at 3:37 PM said...

aku smpai skang tengok cerita kt tv cium mulut pun aku msh malu dan tutup mata atau tunduk...ni budak kecik pun dah pandai..hmm...

pandangkedepan on June 26, 2011 at 8:50 PM said...

itu cpr kot...budak lelaki tu lelah...:P

bighagenjo on June 27, 2011 at 2:53 PM said...

:)

 

Designed by #