Sunday, March 6, 2011

hangat : GADIS-GADIS YANG SUKE TAYANG2 GAMBAR KAT FB DAN BLOG BEWARE!!

entry ni khas untuk mereka2 yang suke menayang muke di mane2 sahaje tidak kire dengan ape shj niat sekalipon sama ade suke2 ataupon dengan niat menayangkan kechantikan diri sendiri.

sebelom tu, Assalamualaikum :) pe habaq semua?

penayangan gambar ala2 gedix dan juga tidak gedix dikalangan remaja terutamanya bagi kaum wanita kian mencapai tahap membimbangkan gua, gua tau, mungkin ade yang melakukannya atas dasar hobi semata, suke2, takde niat nak bajet howt mahupon bajet cun.

namun yang demikian, sadarkan anda semua yang perkara yang buruk dan jijik yang mungkin berlaku dengan penayangan gambar2 u all secara tidak terkawal itu.

contoh gambar :


gambar : jesicca alba sedang bercuti bersama teman lelaki beliau naz
p/s :gmbr naz di crop kerana beliau tidak gemar gmbr beliau di tayang dikhalayak ramai

1) pemwujudan fake profile facebo0k

gua percayo, ramai gadis2 udah terkene tempias fake profile facebo0k ni. sape yang u all nak salahkan? yup, mereka yang bikin, tp u all puncanye.noktah

p/s : taktau la u all suke sebab terasa diri hot bile orang buat fake profile:P


2) stalker gile seks

antara stalker2 nye adelah ujang dan hamzah ian<---haha, maap la kawan, pakai name ang sat.hehe mereka2 mungkin memuat turun gambar anda dan kemudiannyer menjadikan gambar anda sebagai bahan SEKS.
gua pernah kato dalam entry gua b4 ni.

LELAKI BOLEH JADIKAN ANDA BAHAN LANCAP/ONANI DENGAN HANYA MENG"SCAN" MUKE U ALL BEDASARKAN GAMBAR2 YANG U ALL BANGGA2KAN.

p/s : u all suke ke jadi bahan seks??tak tau la kalau u all memang suke jadi bahan.


3) pem"BOMOH"an

yang part ni u all jangan anggap tak mungkin berlaku, dalam dunia yang semakin giler, segala2nye mungkin. u all toksah la heran tibe2 u all jadi gile dan angau.
takpon tibe2 kene santau dengan mereka2 yang dongki kan u all. nak bomohkan orang ni bukan susah, hanye sekeping gambar yang diperlukan.

reaksi spontan gadis2 :

gadis2 baik : eee, camtu yer naz? tatotnyer kite, cmni kite kene buang la gmbr2 kite kat blog ngn facebo0k, seram la pulak kalau ujang jadikan bahan.

gadis2 degil : eleh, lantakla, ko ape kesah, gambar aku aku punyer suke la,blog aku, facebo0k aku, bukan ko punyer, blah la


kesimpulan ; gua sekadar menasihati kerana sayangnyer gua kepada gadis2. terpulang kepada u all utk bertindak sekiranya u all sygkan diri u all. tu baru
3 akibat, ado lagi tu, gua malas nak taip jer.hehe;p


p/s : maaf kepada semua pembaca dan pengunjung suratan kebetolan, den sangat kebusian sekarang dengan tugasan di ofis. den akan cube sedaya upaya mereply semua jejak dan komen2 u all.

sekian
CEO suratan kebetolan



73 comments:

Ayuni on March 5, 2011 at 9:17 PM said...

btul...tp x tau naper org ske wat camtu...sye ader jugak ltak tp muka je...

i am S!L4H.. on March 5, 2011 at 9:19 PM said...

uishhh. btol ke berkenaan hamzah ian tu? mcm knal je die. ???

Mardhiyyah Ridzuan on March 5, 2011 at 9:21 PM said...

Agaknye kena lelaki menegur eh baru ada yang nak mendengar. Yela, at least tergerak la hati tu nak membaca entri gini daripada blogger lelaki. Huhu...Anyway, terima kasih untuk peringatan

Faezah Hannah Al Baj on March 5, 2011 at 9:22 PM said...

oh.terima kasih kerana kasih sayang itu :p

nafsu:musuh yang dicintai

alexa yussida on March 5, 2011 at 9:24 PM said...

err...oki..thnkz naz..kalo pic lelaki lak tak bahaye ke?kekeke

MAKCEK bukan NENEK on March 5, 2011 at 9:26 PM said...

kesimpulannya . bertukarlah kepada gambaq profile seperti naz .lagi2 yg ada Tun . mesti org takot .hehhe

rj Etika on March 5, 2011 at 9:27 PM said...

eee, camtu yer naz? tatotnyer kite, cmni kite kene buang la gmbr2 kite kat blog ngn facebo0k, seram la pulak kalau ujang jadikan bahan.

hah...copy paste boleh tak? hahahaha~

yna fazlyna on March 5, 2011 at 9:27 PM said...

sangat mentakutkan..

http://ceritacintayna.blogspot.com/2011/03/mood-cinta.html

♥ LT Gadis Senjakala ♥ on March 5, 2011 at 9:28 PM said...

sudah menjadi suratan dan kebetulan ada yang dengar nasihat ade yang xmo hehee..:)
mmg ade point pun:)..

nice entry :)

woot woot on March 5, 2011 at 9:33 PM said...

SATU JE AKU NAK KOMEN



AKU GELAK GULING2 BACE AYAT BAWAH GAMBAR TU WAKAKKAKKA XD

man yusoef on March 5, 2011 at 9:33 PM said...

nak letak gambar jugak...pedulik ape aku...hahaha...

Qaseh dalia adelia on March 5, 2011 at 9:34 PM said...

huhu dah kurangkan pic kat entry .. takut gak

Puteri Iqa Izyan on March 5, 2011 at 9:35 PM said...

dulu den suke tayang gambar banyak2 kat fb.
tapi sekarang dah buang. menyemak je.
kalau cun takkpe gak.haha

dan den selamat dari fakers :P

nur intan hazirah on March 5, 2011 at 9:37 PM said...

lau sy taip cam ayat gadis baik tue mesti der yg kata sy gedik n bajet baik tp bila sy tulis ayat cam gadis gedik tue mesti ramai lak yg kata "eee gedik giler minah nie aku doakan bio semua tue jadi kat dia" so kesimpulannya....xder kesimpulan hehehe paper pun tq naz atas ingatan nie :D

shaliza khairi on March 5, 2011 at 9:38 PM said...

facts all those things yg awk sbut. =)

Sunah Mohammad on March 5, 2011 at 9:38 PM said...

ceq bukan.....:D

rindunya ngan Ir..wuwuwu~ ops, ngan blog Ir, ok?

najwa's on March 5, 2011 at 9:41 PM said...

komen sini dengan harapan tidak menjadi 'bahan' ujang. debush! (-.-')

eyjalukman on March 5, 2011 at 9:45 PM said...

wahh ,
mcm harus di delete je .
baik uncle !
usaha utk delete dijalankan .

missSenget on March 5, 2011 at 9:45 PM said...

tengs naz sebab sayangkan i... (nada gedik)

syukur masih belom jadi mangsa ujang + hamzah ian..

kakaakkaaka...

kpah k-poh on March 5, 2011 at 9:51 PM said...

akak pun risau gak..mana lah tahu..kot2 si ujang tu terpikat pulak kat akak ni..kesian si heliza...kuang..kuang..kuang..

Hansyitake~ on March 5, 2011 at 9:51 PM said...

thx 4 d info...
sian kat hmzah n ujang..ehehe

farhaniza azman on March 5, 2011 at 9:54 PM said...

kalau letak wajah je pun boleh jd bhn lancap ke naz???

FariehanIbrahim [LBC] on March 5, 2011 at 9:59 PM said...

nice en3! ^^

pasnie xde gambo real kt mane2 dh,
yg ade gambo karton jerk! ;pp

yaya_flanella on March 5, 2011 at 10:01 PM said...

oh yeah. kurangkan la lepas ni. tapi muka saya ni bukanlah muka terpilih orang nak buat macam tu. pape pun thanks MA :)

KAMIHIDUP on March 5, 2011 at 10:05 PM said...

jagalah aurat anda semua wahai kaum hawa.

iniialahaku on March 5, 2011 at 10:10 PM said...

photoshop bnyak....

magnoliapert on March 5, 2011 at 10:13 PM said...

Sekarang semua benda dekat dunia ni menakutkan T_T

http://magnoliapert.blogspot.com/

Miss Yaty on March 5, 2011 at 10:19 PM said...

dahsyat woh! de lagi gmabr tak del lam fb...gile mlas nak del tapi tak nak jadi mangse fakers!

miss epa on March 5, 2011 at 10:28 PM said...

sgt setuju dgn encik ceo kita.huu :)

sYaMi-Satu Penjuru on March 5, 2011 at 10:38 PM said...

hu,risau juge pasal gmbo2 ni...hum..limited limited..
tp takpe, lebih tejage kalau gmbar tak disiar =)

Pendekar Berkuda on March 5, 2011 at 10:39 PM said...

sape gadis2 tu naz?? meh sini aku nak #lempang~!! Ciss~!! Kurang ajar macam ujang ni ha~!!

@UJANG~!! BAIK KAU MENGAKU~!! KAU BUAT APA KAT SINI WEIII~!! KURANG AJAR~!! CISSS~!!

FasiHaH SupiaN on March 5, 2011 at 10:40 PM said...

naz...bz sungguh hang sekarang no..apepun, aku setuju dgn entri hang ni...sat gi aku nak share wat entri aku lak..bleh?haha kalau ada masa lah,byk kerja...adehh

MegiPama on March 5, 2011 at 10:41 PM said...

alamak ai..takutnye...huh

Puan Besar Shag Yahaya on March 5, 2011 at 10:50 PM said...

Naz sayam! kalau gambar budak kecik aka babies, boleh jadi bahan lancap gak ke? hehehe :P

Gua serious ni tanya soalan tu. Ada hehe tu nak cover kegugupan gua taip je ;D

Cik Ungu Kamila on March 5, 2011 at 10:53 PM said...

woah ! siyes rasa gerun, takut walaupun ia bukan entri berhantu. thanks CEO for the info :)

eRza farEeha on March 5, 2011 at 10:56 PM said...

uit den slalu tyg gmbo dak??xkn!!hhuhu

mykhalis on March 5, 2011 at 11:00 PM said...

saya suke tengok yuyu,,tapi saya tak wat ape2pun..sumpahh,,saya tengok je.. kalau yuyu tak taruk gambar dah saye tak tengok sape? mulut itik sape yg saye nak tengok pasnie.. arghhhh

OrenLimau on March 5, 2011 at 11:11 PM said...

naz,kalau letak gambar ramai-ramai,boleh ke kena bomoh jugak???

nadira shahid on March 5, 2011 at 11:17 PM said...

tq for ur reminder, ill try to not put my pics in my entry ;)

nazirulhazwan~ on March 5, 2011 at 11:20 PM said...

@oren limau
err, yang tu cm kurang sket kot, but still, segalanye mungkin

@erza
hurm, taktau nak kate:P

GeminiGurlz on March 5, 2011 at 11:28 PM said...

erkk!! lau bab bomoh2 tu yg bahaya tue!!hehe

sarah-najwan on March 6, 2011 at 12:07 AM said...

dlm segala hal..lebih baik bersederhana blakow..:)

Afzainizam on March 6, 2011 at 12:43 AM said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Maaf kerana lama tak berkunjung yerrr .. kerana ade masalah pada laptop aku..baru hantar repair lerr...

kalau ko berbuih mulut ko cakap pun diorang akan cakap ade aku kesahhh... kalau terkena nanti baru tergadahhh nak menyesal kan....kan....

♥ Cheenta ♥ on March 6, 2011 at 12:43 AM said...

thankss bagi info..takut juga jadi mangsa huhuhu

mR.sYaH on March 6, 2011 at 1:42 AM said...

lelaki pun kena jaga2..
mana tau terkena jugak.. keh3..

aanie on March 6, 2011 at 2:09 AM said...

x best kalau entri x tayang gmbr...nanti letak gmbr nenek la...ok x?hehe..

Wan Gerrard on March 6, 2011 at 3:17 AM said...

hmm kalau nak buat jahat, senang la..harap dijauhkan..jd mangsa edit pun ad gak :P

LIVERPOOL vs Man Utd

hamzah ian on March 6, 2011 at 7:56 AM said...

gua suka perempuan.. bukan gila seks.. haha

♥yaya budak suka embun♥ on March 6, 2011 at 11:02 AM said...

jarang letak gambar sendiri kt entry..hihi

yuyu lar on March 6, 2011 at 2:59 PM said...

eee, camtu yer naz? tatotnyer kite, cmni kite kene buang la gmbr2 kite kat blog ngn facebo0k, seram la pulak kalau ujang jadikan bahan.


*aku dalam golongan perempuan baik2 kan????hehehe

Faaein Himura on March 6, 2011 at 3:37 PM said...

bahaya sehh.. ish2.. menakutkan..

Qseki on March 6, 2011 at 4:04 PM said...

Aku penah kene kacau ngan bomoh internet orang muda x guna...cam shit!!! menakotkan!! scan otak aku bukan main dalam...baca hati aku..semua dia ckp semuanyee betul! dala dpt tahu aku pakai baju apa...dia ckp pun betul...warna baju dia bgitau pon betul semua betul 100%(saya penah alami dekat facebook) nama sebenar jgn bgitau termasuk nama bapak....senang bomoh nak kacau....letak lah nama apa apa kecuali nama sebenar

Myiesha on March 6, 2011 at 4:20 PM said...

ooo..gini ceretanye..

She's retarded on March 6, 2011 at 5:08 PM said...

nanti saya suruh admin gadis comel ambil gambar dorang
kekeke

~...AmALinA....~ on March 6, 2011 at 5:26 PM said...

takotnye,,owh ini keje ujang ye.. hihihi larikkkk
hurm skang pon dh kurang letak gamba..takot2

emieysandra on March 6, 2011 at 6:12 PM said...

bab bomoh tu menakutkan..tq naz krna sygkan gadis2!! ;P

Lydia Miza(Aidyl Azim) on March 6, 2011 at 7:03 PM said...

risau gak org duk copy2 gmbr ni..tp mujur sis dah tua dan x cumil..haha

mufami on March 6, 2011 at 9:32 PM said...

lepas ni kalu nak masukkan gambar kenala blur kan muka tuh hehe

miss fatihah on March 7, 2011 at 12:57 AM said...

haha tu untuk org lawa2 je nas

Ujang9897 on March 7, 2011 at 8:34 AM said...

sengal...!!!!!!!!!

gila seks tu hamzah ian jer..

aku pencinta wanita

H A N S on March 7, 2011 at 8:34 AM said...

sy sndiri pun mnyampah gak pompuan2 yg suker amik pic sndiri ngn molot muncung2 itik pastu tampal kt blog/fb..benda2 ni siap jd bahan ejek member2 laki kt opis..diorg dok kater style muncung blg sangku hanger..duhh..malu den sbagai pompuan T_T

suffer8zine on March 7, 2011 at 10:57 AM said...

huhu mujur den x letak gambar kat blog :P

Terkini : Kedai Menjual Aiskrim Susu Badan Disaman

Bulan on March 7, 2011 at 11:11 AM said...

aku pn gadis.ko syg aku ek naz.ahakss

Isteri Yang Comel on March 7, 2011 at 1:20 PM said...

alamak ujang tersenarai ker??? mampos baru letak gambor baru.. hihihihihi :p

Ujang9897 on March 7, 2011 at 1:36 PM said...

gua dah balas dendam!!!!!!!!!!!!!!

YanaMIB on March 7, 2011 at 1:49 PM said...

gbr² kt fb mmg diprivatekan..hehe...

kt blog pn tapis² je gbr nk publish..mtk izin ujang b4 publish..oke kn =P

lalink7 on March 7, 2011 at 1:52 PM said...

aku stuju naz...2-3 tahun lepas aku dah tau pasal kisah niee..harap mereka berjaga2 yee....bahaya zaman skarang nie..banyak sangat bnda teknologi yg merosakkan maruah org..haihh

d_LA on March 7, 2011 at 3:10 PM said...

baeklah encek ceo naz..skang dh cube try kurangkan..mmg ada betolnye..bile ada fakers baru start kecoh kan..tp yg lelaki xde lak fakers yer..so, mmg kene jg2 ni..thanx dato' naz

Tim Cik KupuKupu Ungu on March 7, 2011 at 8:38 PM said...

hai naz..

bagus betul entry ni..thanks ingatkan.
sejak mak tim dah pandai bukak blog n Fb tim..mmg die dah pesan..takyah dan buang segale gamba yg ade dalam Fb dan blog..
then sikit2 tim buang..mak tim kate tak elok ank dare buh gamba dlm ni..boleh menimbulkan fitnah..
gamba dalam Fb pun tim dah banyak privatekan..takut la ape2 jadi kan..lagi satu takut tanggung dose..

alhamdulillah..sekarang kat blog pun dah takde gamba tim..cume ade yg terlepas pandang tu..maaf laaa..hehe

good advice bro..keep it up !
^^

adrinaqamarina on March 11, 2011 at 1:40 PM said...

seronok punya kawan yang sangat mengambil beratkan> tu la tanda sayang pada kitorang, si gadis-gadis ni,

aku pon tak suka upload gambar banyak kat fb. atau kat mana3. nak upload pon bepada-pada la.

eyra kamarunzaman on March 16, 2011 at 4:22 PM said...

tengs 4 da information yaww abg hazwan. btw, i'll beware of it.

Stranger In Paradise on March 23, 2011 at 6:09 PM said...

totally agreed...kepada yg seksi meksi tu mungkin boleh kurangkan %...

http://buzzme-strangerinparadise.blogspot.com/

Anonymous said...

Really good post!

 

Designed by #