Wednesday, January 26, 2011

Akhbar Suratan Harian : Ahmad Dhani pengetua AF9

KUALA LUMPUR : Berita pagi sinar.fm melaporkan bahawasanya enchek Ahmad Dhani, pengasas dan juga ketua kumpulan dewa 19 telah secara rasminya dilantik sebangai pengetua AF9 yang baru.

Akhbar suratan harian menebual beberapa tokoh industri muzik negara untuk mendapatkan pandangan mereka berhubung isu perlantikan ini :

"bagusla, dapat juga beliau menambah perisa baru dalam industri muzik kite yang agak2 kelam ni" ulas zul kidal, gitaris kumpulan righthanded

"apekah?kan ramai lagi orang2 kita yang berkelayakan" Sapi Sali, pertahanan tengah harimau malaya melaporkan.

"Dewa berapa?oh?baru makcik tau dewa ade 19" jelas cik Bibah, Bekas ratu cantek kampung pisang apabila diminta mengulas pelantikan tersebot

"Ahmad Dhani? name pelakon seks indon ke tu?" Ujang, pengetua blogger2 gila semalaysia

" Ini akan menjadi bahan untuk mereka2 mengejek malaysia satu hari nanti " kata Bahim Abu, jurucakap kumpulan ganyang indonesia

sekian berita suratan harian.
ulasan Dato CEO :

1. Sekiranya berita ini benar, sekalung tahniah kepada rakan sekelas den, Ahmad Dhani atas perlantikan tersebot

2.Tahniah juga kepada jawatankuasa pusat kerana berani membuat perubahan dengan menjemput beliau yang merupakan seorang genius muzik.

3. Tindakan ini pastinya dapat memberi nafas baru bagi industri muzik tempatan

4. Yang tak puas hati?biarkan aje, takde sape yang dapat memuaskan hati semua pihak, kalau ade orang yang mampu buat keputusan yang mampu memuaskan hati semua pihak, bgtau den.

5. Den juga berdoa agar AF akan terkubur selepas ni, kerana AF byk merosakkan pemuda pemudi negara. membuatkan rakyat membodohkan diri sendiri lagi2 part nanges time tersingkir. sengal~
6. Den juga berdoa agar rakyat malaysia terutama yang beragama islam sedar dan tidak terus memperbodohkan diri sendiri untuk AF ni, toksah la nak membazir2 mengundi. nanges2. buangla duit anda kepada mereka2 yang lebih memerlukan.
7. layanla AF ni sekadar2 sahaja.usahla menjadi pemegang saham kepada kehancuran moral dan masa depan remaja2 negara

6. sekian. terima kasih





43 comments:

Cik Miera on January 26, 2011 at 8:59 AM said...

haha..hang ni..
pelakon seks tu...hik3

adrinaqamarina on January 26, 2011 at 9:02 AM said...

dulu ade jugak tengok af time tengah cuti sebulan after spm. haha!

eh dah rasmi dah dilantik. adoi.

::Miss Pikon:: on January 26, 2011 at 9:17 AM said...

den pun doakan yg sama. cukup takat tengok sudah. nak undi2, nak nangis2 tak payah.

d_tieah on January 26, 2011 at 10:14 AM said...

Takpelah..
Satu pembaharuan..
Ye dak?

Ujang9897 on January 26, 2011 at 10:15 AM said...

hampeh kau nyah....

nanti kau...

kakchik@ella on January 26, 2011 at 10:17 AM said...

Kahkahkah .. Ujang pun de gak dlm n3 ni ye. tersedak2 dia. hihi ..

Wahai Astro, ko lantek la sapa pun .. ADA AKU KESAH?? Tgk AF pun amatlah jarang2 sekali. Btl tak ckp Naz tu, dh smpai masa utk dikuburkan. hihi ..

y u y u Z u l a i k h a on January 26, 2011 at 10:19 AM said...

tak suka AF.. :( hmmm.. macam over je...

Cikziee on January 26, 2011 at 10:23 AM said...

Wahahha..si ujang dikenali bloger gile semalaysia..femeess sehh!.hahha

tia on January 26, 2011 at 10:45 AM said...

aku xpenah layan AF dari dlu first smpai skang. ntah hape yg best pon aku xtau, =.="

suffer8zine on January 26, 2011 at 10:49 AM said...

nampak sangat menghina karyawan2 dalam negara

Terkini: Cara Mengesan Lelaki Itu Teruna Atau Tidak

sarah-najwan on January 26, 2011 at 10:58 AM said...

akak hanya tgk AF3 je sb fenomena mawi tu..pastu yg lain tu mcm suam2 tgk je..eheks..

"tapi raja lawak best..hahaha
opssss..lari tajuk eh"..kata makcik joyoh dr kampung simpang dua..

mia on January 26, 2011 at 11:17 AM said...

ahkehekhee..ulasan ang tetao mantop la dato...hehe..

ade rase mcm nk pegi je uji bakat tu..alallalaaa

Pendekar Berkuda on January 26, 2011 at 11:36 AM said...

meh aku support kempen ang..miyahaha~!

Datok Naz VS AF~! Bikin Panas~!

Kah kah kah..

Izamir Ridzwan on January 26, 2011 at 12:02 PM said...

dikhabaran AF9 adalah yang terakhir

Eryati on January 26, 2011 at 12:16 PM said...

kenapa? ah..baguslah klu yg terakhir..

Lydia Miza(Aidyl Azim) on January 26, 2011 at 12:35 PM said...

dah AF9 ke skrg?lama sungguh x tau psl AF ni.Tak sangka ujang pun ada dlm entri ni.femesnyer ujang?

Kamsiah on January 26, 2011 at 12:58 PM said...

tak kisahlah sapa pun yg jd pengetua...yg best AF9 ni yg last khabarnya...
takde la lagi berdebat,kutuk mengutuk pasal AF ni lagi...
dan saya tak sakit mata,sakit telinga di malam hujung minggu
bila anak2 tgk AF ni..
bye2 AF..:)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ on January 26, 2011 at 1:28 PM said...

btoi2 lepa baik menderma pada yg memerlukan....

emieysandra on January 26, 2011 at 1:47 PM said...

tak prnah tgk pun AF, tertengok tu ade la..kih3..

bg i la, AF cm xberkualiti, mendorong k mslh sosial lg ade r..tgk r juara2 AF sume suam2 kuku..xleh lawan Dato' Siti yang juara bintang RTM tu..:D

Puan Besar Shag Yahaya on January 26, 2011 at 1:58 PM said...

Grrrr~ Sampai nombor berapa lah nak ada AF? 19 kot? :P

The Sharkox on January 26, 2011 at 3:05 PM said...

aku sejak af1 lagi aku harapkan tiada lagi af lepas itu... dah tunggu yang ke 9 baru nak kubur? lepas buatnya yang ke 9 ni bagi untung bsar kat astro, tiba2 buat keputusan untuk teruskan plak af 10, 11.... sampai kiamat?


ceh..propa saja semua ini

eiffel on January 26, 2011 at 3:36 PM said...

ramai yg da bosan ngan af...taktik smuanya dorg dpt baca..

Scarlett O'Hara on January 26, 2011 at 4:21 PM said...

Betul2 bikin panas!Boikot ASTRO lepas ni.

yad'z on January 26, 2011 at 5:25 PM said...

hurm... orang indon jugak yang dikautnye

FareedSairi on January 26, 2011 at 5:42 PM said...

Sokong AF membodohkan Belia MAlaysia!

Syafiq Rosli on January 26, 2011 at 8:11 PM said...

aish..byk sgt artis realiti skunk ni

Deeyaudeen Sabri on January 26, 2011 at 8:15 PM said...

haihhh.. ahmad dhani tu kan illuminati punye org.. abes la.. :)

Afiq Bukhari on January 26, 2011 at 8:56 PM said...

den xminat af nih..perabih boreh jo..

syAzAnA on January 26, 2011 at 9:50 PM said...

af dh xrelevan doeee. adei..

zahidah dihaz on January 26, 2011 at 9:52 PM said...

tak pernah tengok af....tak minat pun...


New entry: Yea! Dapat hadiah!

taufiq helios on January 26, 2011 at 10:05 PM said...

ahmad dhani..indonesian guys tuh? bkn nk racist ke hape..tapi org malaysia dah tkde sgt ke? adehh

jum join kontes :

http://taufiqhelios.blogspot.com/2011/01/kontes-kenangan-silam.html

Hanim Mahali on January 26, 2011 at 10:18 PM said...

tengok saja saja boleh la... toksah yang terlalu fanatik... bahaya

Solihin Zubir on January 26, 2011 at 10:56 PM said...

amin...
mudah-mudahan akan terkubur terus AF yg sia-sia ni...

Mr. TN_SkY on January 26, 2011 at 11:49 PM said...

hehee..xkisah la spe..SkY xlyn pun AF nie =_=..melalaikan je..huhu

HANYA ORANG GILA YANG BERFACEBOOK???

hans on January 26, 2011 at 11:52 PM said...

memang confirm ker nih?

Vote Hans Bernombor 10 Diruangan Komen

H A N S on January 27, 2011 at 8:14 AM said...

lagha jer AF nih.

aanie on January 27, 2011 at 10:05 AM said...

layan program realiti ni ala kadar je...x penah nak undi-undi ni...sape terkeluar, sape menang, biar je la...dah program dia cenggitu...x payah nak nangis2...

Izan Ishak on January 27, 2011 at 10:23 AM said...

takde saham utk akhirat pun kalau undi2 af nih.

Pembawa_Wacana on January 27, 2011 at 1:57 PM said...

dari undi AF...baik derma kat masjid...:)

cik bunga on January 27, 2011 at 5:21 PM said...

AF tu ape? :P

Puteri Iqa Izyan on January 27, 2011 at 8:13 PM said...

takpelah.. nasib baik dah last. penat dah tgk drama AF :D

garfield88_aini on January 28, 2011 at 2:10 AM said...

dulu kt rumah xde astro so aini xtgk AF... xbrapa minat dgn AF... Org jadi riler nyanyi je...huhhh!!!

Miss Yaty on January 29, 2011 at 3:18 PM said...

setuju...miss yaty pun tak paham pedal orang malaysia ni rajin sangat nak undi2 message ni..bukan ke tu dah ala-ala perjudian??

 

Designed by #