Thursday, December 9, 2010

siapa yang bohong??

jenis entry : politikus

motif : nak cari pembohong sebenar

ulasan : gambar ni mungkin da ramai yang tgk, tp ade jugak yang belom tengok or terlepas pandang. so u all pandang jgn kasi terlepas pandang. hehe

yang A kate yang B bohong. yang B kate yang A bohong. so sapa yang bohong. tp dgn bukti ni den tau da yang satu pihak tu cakap bohong. nak cari yang satu pilak lagi.


kesimpulannya : ahli politik tak habes2 dengan pembohongan. noktah!

gambar : ihsan g0ogle

p/s ; ni gambar sebelom petrol ron 95 dinaikkan. mase ron 97 je naik. tup tup, tak smpi sebulan ron 95 pon naik. pandainye mereka berbohong

44 comments:

Rozuan Ismail on December 9, 2010 at 2:59 PM said...

jangan dengar khabar angin tuh..semua tipu..

Izamir Ridzwan on December 9, 2010 at 3:01 PM said...

kekal apa.. naik 5 sen kan

Anisa Hang Tuah on December 9, 2010 at 3:03 PM said...

nak tanak kena isik jugak walaupun naik ke tak naik
huuu

Encik MamaT on December 9, 2010 at 3:13 PM said...

haha,... dasar tak sabar... tahun depan lagi bape hari je pon... nti tahun depan naik lagi... cayalah .... sokong Bang Najib....

Fiqah Alias on December 9, 2010 at 3:16 PM said...

heee~ fiqah sokong Encik MamaT..cayaLah Dato' Najib..fiqah sentiasa sokong Dato'...

Afiq Bukhari on December 9, 2010 at 3:17 PM said...

bosan da dengar citer pasal minyak 'dagu' ni ;p

S..U..D..@..I..S on December 9, 2010 at 3:19 PM said...

bukan bohongggg saja ,malah mencurik....

Shiela Latif on December 9, 2010 at 3:20 PM said...

mereka mmg sungguh pandai sekali berbohong ya...kredit untuk entrie ini =))

Suhami Ahmad on December 9, 2010 at 3:27 PM said...

so apo laie? buatlah pilihan yang topek pado pilihanrayo tahun dopan....

MAPPIAU on December 9, 2010 at 3:27 PM said...

hohoho, baru den perasan pasal sokabar tuh,

bape hari dah den tak baco sokabar nasib baik ekau post kek sini dapek jgak eden tau kebonaran eh huhuhu

teratai on December 9, 2010 at 3:30 PM said...

salam, eh,eh tak tau lagi ker, 'bohong' tu kan satu cara untuk mengelirukan kita!

Encik MT on December 9, 2010 at 3:33 PM said...

kekeke! biasa la tuh...thx kpd pak jib! anda memang hebat! kami sukakan minyak yang mahal! barulah nampak bergaya! taun depan up la 10 inggit sliter plak..

suffer8zine on December 9, 2010 at 3:34 PM said...

faham2 je la bro

Terkini : Rumah Berbentuk Telur | 100 Manusia Paling Berpengaruh Di Dunia

ieqa on December 9, 2010 at 3:35 PM said...

tak suke politik!

bengkak jugak hati pasal kenaikan harga minyak ni. dah tak bole jenjalan naik kete selalu.

kang public transport pun mule laa up harga tambang. mau botak kepale camnie =.=

Zura on December 9, 2010 at 3:49 PM said...

biaselah kerajaan...

najihah sahami on December 9, 2010 at 3:59 PM said...

politik semua ni naz. sebab tu rakyat mkin ramai yg miskin. usaha nak tolong konon makin bnyk...tp duit ttp xcukup. kalo nama negara harum tp rakyat merempat wat malu je. ish

Kuman Chaos on December 9, 2010 at 4:10 PM said...

kena memandu dengan LEBIH berhemah la nampaknya nih

kuman "Tornado Pre-shading Done!!.." Entry

Db Cooper on December 9, 2010 at 4:18 PM said...

politikus memang mcm nie gaya idup dia,

Ain Zulaikha on December 9, 2010 at 4:21 PM said...

mananya, semua benda akan naik. tengok lah nanti.. boleh jadi huru hara. pemimpin sekarang tak boleh harap. rasuah lebih. haishhh emo emo!!!

CiK QiQi on December 9, 2010 at 4:23 PM said...

daku konpiussssssssssss

HAZWAN17 on December 9, 2010 at 4:32 PM said...

tunggu PRU nanti..agak2 harga barang turun tak?strategi nak menang pilihanraya hehe

shada wentz on December 9, 2010 at 4:44 PM said...

(-.-")
politik oh politik =..=

izyanty collection on December 9, 2010 at 4:45 PM said...

harga minyak naik ek...tak kisah sgat tak terlibat sgat huhhuhu...untung keja dkat ngan umah,heheh

syufaa on December 9, 2010 at 4:47 PM said...

huhu..sian org yg bwh2 nih..yg berpendapatan sederhana..nk tuang myk utk kete pon kne pk seploh kali..

AiDa AzRyN on December 9, 2010 at 4:48 PM said...

lagi2 naik minyak.. =_='

knini on December 9, 2010 at 5:09 PM said...

tetiba rasa berdebar nak ngundi nanti (1st time nk p ngundi ni) :p

btw tgk r next year naik lagi bape byk.. almaklumlah msia kan import minyak..bkn pengeluar minyak ..haishhh

sarah-najwan on December 9, 2010 at 5:19 PM said...

jadi..kesimpulannya..berbelanjalah dgn berhemat yer...amalkan sikap berjimat cermat..menabung itu perlu..ingat masa depan..

Nurul chumel on December 9, 2010 at 5:46 PM said...

hah! ini lagi satu benda yang buat I bengang sangat! tak pasal2 I isi minyak haritu, tup2 harga minyak RM1.90 seliter. kurang hasam! pembohong!

mr.syazwan on December 9, 2010 at 5:46 PM said...

kalau naik gak kita ramai2 gune minyak lain

minyak masak ke minyak urut ke minyak lintak ke minyak belacak pun ok kot kita reka hahahaha

darkbatman on December 9, 2010 at 6:19 PM said...

btol 2.. dorg wt kenaikan jauh2 sbb xnk bg rakyat bising cm dlu.. tp last2 rakyat gak menderita.

khaiyisah husna on December 9, 2010 at 6:20 PM said...

yuhuu..inilah baru dikatakan rakyat DIDAHULUKAN, pencapaian DIUTAMAKAN!



tahniah pak cik najib...:)
sy suka,

Sham on December 9, 2010 at 6:22 PM said...

hidup 1 malaysia...

Cik Ungu Violet on December 9, 2010 at 6:30 PM said...

sabar3! hihihi XD

Fariq on December 9, 2010 at 6:33 PM said...

kire dua2 la tipu ni.. ngeh2x..

Pehal Asek Mimpi Je Ni / Letak Teks Link Antara Entri

Linglung on December 9, 2010 at 6:51 PM said...

bab2 temberang rakyat depa mmg handal!

mia on December 9, 2010 at 7:32 PM said...

hamek.tampal tros ek kasi org nmpak..trbaek la dato..

nadey on December 9, 2010 at 7:44 PM said...

KAMI XBODO

- dr rakyat yg comel! tetibe je kn

Afiq Din on December 9, 2010 at 9:15 PM said...

biase la tu kerajaan...
kdg nk cover line takut pembangkang lawan...
tgu je nk dkt pilihanraye...
ade la ayat2 baru nk tarik rakyat undi plak...

hudahazwani on December 9, 2010 at 9:33 PM said...

salam..huda jalan2 terjah kat sini..sepatutnya lau harga minyak naik, gaji2 untuk pekerja pun naik la kan..baru stabil dan adil..hehehe..



http://hudahazwani.blogspot.com/

Gen Fujita on December 9, 2010 at 9:43 PM said...

Semua orang tau tentang turun naik harga minyak, semua orang tau bagaimana harga minyak tertakluk pada pasaran dunia. Tapi yang tak dapat diterima adalah bagaimana dengan yakin boleh dia bagi JAMINAN yang harga tak naik, alih-alih naik. Janji palsu je lah diorang pandai. Kalau tak tau, cakap tak tau. Kalau tak pasti, cakap tak pasti. Tak payah nak poyo bagi janji mengarut. Hai politician, politician.

Solihin Zubir on December 9, 2010 at 11:07 PM said...

haha.. dasar penipu..

mie on December 10, 2010 at 6:17 AM said...

uiihh!!!
macam tu la plak..
yg mana benarnya

micky eyqa on December 10, 2010 at 8:16 AM said...

name pon politik.. sume tipu dan kita lah mangse nye..

Cik Tom on December 10, 2010 at 9:53 AM said...

bohong utk raih undi la tue....xsuka politik...

 

Designed by #