Thursday, December 9, 2010

Giveaway Domain dari Sumijelly & Sekilass


pengumuman!!
secara rasminyer den menerima tag dari brader sufferzyne untuk bersama2 beliau berjuang untuk mendapatkan domain secara percuma melalui cabutan bertuah giveaway sumijelly & sekilass.

apo tujuan den?? : den raso name blog den sgt panjang la, hehe,cmbest pulak klu pakai domain pendek sikit. nmpk hemsem ajo.kan?kan??hehe lagi pon da lamo den mengidam bende ni.

hape??korang nak join??jom2, ape ada hal. berikot adalah syarat penyertaan :

  • Buat entry bertajuk “Giveaway Domain dari Sumijelly & Sekilass “
  • Jangan lupa letak BANNER dalam entry.
  • Tulis kenapa anda ingin DOMAIN itu? Kalau dah ada sila bagi tahu.
  • Tag 3 orang jer
  • Tinggalkan link di BLOG SEKILASS (wajib)
tige orang yang jadi mangse den ialah :

  1. hisyamuddin
  2. hans
  3. pendekar bejalan kaki
sume jantan pulak kali ni.hehe

nak tahu lebih lanjut mengenai giveaway ni??KLIK SINI


5 comments:

Sumijelly on December 9, 2010 at 10:05 AM said...

ha..penyertaan tak lengkao..tak tinggalkan lin kat Sekilass.com yek,,

nanti tinggalkanlink kat citu yek,,.

thanks...

pas tinggal link baru kak sumi update dlm list peserta..hehehe

Sumijelly.com

suffer8zine on December 9, 2010 at 12:19 PM said...

haaa bro, lengkapkan tu :P gud lux

Terkini : Rumah Berbentuk Telur | 100 Manusia Paling Berpengaruh Di Dunia

Miza Yusof on December 9, 2010 at 1:28 PM said...

good luck :)
nak join jugak. hehe

miyoshu212 on December 9, 2010 at 1:39 PM said...

gud luck kwn..nk join gk lah..bleh x..?

hans on December 9, 2010 at 7:30 PM said...

owh
thanks tag aku
tapi rasa cam susah nak join jer...
hehehehe

P/S : Jom Baca Episod Terbaru Antara Dia, Kau Dan Aku - Episod 38

 

Designed by #