Wednesday, December 8, 2010

BLOGLIST 2011 .. SELAMAT DATANG TAHUN BARU

motif : mewujudkan entry untuk tersenarai dalam bloglist ben ashaari.

sebab : ben telah membubarkan bloglist lame dan ingin mewujudkan semula bloglist beliau.

siapa : semua org kene wat entry ni klu nak ade dlm bloglist die.

kenape : haih, ni da lebey ni.byk soal pulak. haha okey, dari pengalaman den, berada dlm bloglist beliau agak menyumbang jumlah visitor yang agak okey la babe. rugi o0o klu tak letak.hehe

ucapan : kepada ben. den memohon agar den diletakkan sekali lagi dlm bloglist benashaari.com. hehe

6 comments:

makcek bukan nenek on December 8, 2010 at 8:32 PM said...

ya ya marilah kita .
dulu kat bloglist gigit pen .
skunk dah jelingan dia .
sgt terharu . heheh
bnyk membantu sy dlm mncari nafkah . hax

MAPPIAU on December 8, 2010 at 8:38 PM said...

heheheheh...eden nak masuk kek bloglist ekau boleh ko jang... :P ehehehehehe..

makcek bukan nenek on December 8, 2010 at 9:08 PM said...

yaw mappiau .
masuk bloglist beliau incix naz pon ok jugak kan kan. heheh

sarah-najwan on December 8, 2010 at 9:11 PM said...

maghi ghama2..join..

hepi2 blogging deh..

Anisa Hang Tuah on December 8, 2010 at 9:12 PM said...

:)

nazirulhazwan~ on December 8, 2010 at 9:34 PM said...

@mappiau dan makcek
den pon tgk planning nk bukak blog list.hehe next wik den open.nak adjust template dulu.hehe

 

Designed by #