Friday, December 3, 2010

Aku ini WAKIL RAKYAT , okeh !

Tempat pemastautin anda : Sepang, Selangor

Kelemahan serta kekurangan di kawasan anda : Sepang seperb wes, xde masalah2 kritikal.

Apakah perubahan yang akan anda buat di situ :

hidang hadirin yg saya hormati,
pertama2 nya, saya akan cuba sedaya yang termampu untuk menghapuskan polarisasi kaum yang wujud. keduanya, saya ingin menjadikan kawasan ini, kawasan yang selamat! tuan2 dan puan.a kita x perlu lagi nak risau anak2 nak keluar bermain, yang wanita tak perlu lagi rase seram sejuk untuk bejalan ke luar. semuanya dijamin selamat.

Bagaimanakah anda nak menangi hati penduduk di situ :
yang pompuan blom kawen den ngorat.
yang lelaki den binakan gelanggang futsal 5 bintang
yang tuo, den sediakan kemudahan "trem" utk dorg nak ke masjid.

Janji manis' anda pada penduduk di situ untuk pilihanraya akan datang :

den, slaku wakil rakyat anda akn memastikan yang rumah yg den tinggallagi kecil dari rumah org yg plg miskin dikawan tu. den akan pastikan yg den tidak mengunakan jawatan untuk mengejar kemewahan.undila den utk kesejahteraan semuo

12 comments:

Anisa Hang Tuah on December 3, 2010 at 3:03 PM said...

kaum pmpuan pun nak gelanggang futsal jgk.heh

sarah-najwan on December 3, 2010 at 3:09 PM said...

jika YBM (yang baru mula) Naz berjaya...
jemputlah dtg ke kawasan hakak yer..

nati dermalah sebuah pondok jaga
dan byr gaji bulanan jaga itu untuk mengawal kws kediaman kami..selama-lamanya..


saya akan undi YBM nati..hidup YBM..

ecah..merangkap anak cik nan on December 3, 2010 at 3:14 PM said...

mak aih yb...nk kawen bape ramai 2 nnt?hahaha

PiKOk on December 3, 2010 at 3:30 PM said...

haha..mcm wakil rakyat betoi

Hishyamuddin on December 3, 2010 at 4:10 PM said...

yeaahh..undi jgn x undi..

-hanyaaku- on December 3, 2010 at 4:30 PM said...

wahhh.. yb ni sungguh baik la..

alexa yussida on December 3, 2010 at 4:37 PM said...

hamboiii..dh la zmn skrg ramai pompuan..nti hang kena BALUN..duk ngorat ramai2:p

suffer8zine on December 3, 2010 at 4:57 PM said...

wahhh wakil rakyat pulak

Terkini : Orang Utan Paling Gemuk

mia on December 3, 2010 at 5:07 PM said...

grrr..sy mula3 nk vote dato tdi..tp bila tgk pompuan blom kawen nk ngorat..kensel la..xjadik..xjadik..grrrr

garfield88_aini on December 3, 2010 at 5:24 PM said...

Dah macam wakil rakyat sebenar la pulak... huhuhu...

rabiatul on December 3, 2010 at 6:56 PM said...

apa lg, j0m undi wakil rakyat sepang ni. haha.

missfieza_1525 on December 3, 2010 at 10:20 PM said...

haha..
bab ngorat tu y jd xbest tu..
ish3 xsgke de gk wkil rkyt cmni..=p

 

Designed by #