Friday, November 5, 2010

ulasan pilihanraya dun galas dan baru sapi

semalam BN mng 2-0
seperti yang aku jangka dalam entry pilihanraya ni
namum bagi den kejayaan tu bukan la satu perkara ygboleh dibanggakan.kenape yer??

1. biar ponn kat kelatan, galas berada diparlimen gua musang, kubu kuat KU LI, bkn kubu
kuat BN,tp kubu kuat kuli, yang xpernah klh biarpon die bertanding mewakili ape2 parti
sekalipon. so den boleh la kate, di galas, BN mng kerana KU LI

2. di batu sapi, pertandingan 3 penjuru, dan yg kuar mengundi pon xsmpi 70%
n maybe ade kemungkinan gelombang muda tidak turun mengundi sbb smlm khamis, org sibok
meeting.hehe

3. kempen BN masih lagi disokong oleh semua media, x kire cetak dan elektronik.
(klu den, den x banggo mng cmtu.berat sebolah)

stakat tu je la ulasan utk hari ni. klu betolnk tau BNditerima ke x,tunggu pilihan raye
kecil di perak:)

p/s : bkn penyokong mane2 pihak,cume seorg pemuda yang menanti keadilan di malaysia
yang sentiasa berdoa dikurniakan pemimpin sehebat khulafa arrasyidin dan umar abd aziz.


ape pon tahniah BN, jgn hampakan rakyat yg mengundi. hargai pandangan mereka.

3 comments:

Kalamhati on November 5, 2010 at 2:48 PM said...

janji perlu dikotakan..kalau tak jangan tuduh menuduh kan?huhu

hanya nak tengok janji2 yg ditaburkan ditunaikan..dan kalau b4 pilihanraya pakat2 melawat mereka yg miskin..pasni kena kekalkan la..jgn tunjuk muka time pilihanraya je..sian rakyat

cik hani on November 5, 2010 at 3:07 PM said...

huhu.betul 2...saya setuju, jadi la pemimpin y adil lagi bijaksana..

hairul on November 5, 2010 at 3:58 PM said...

belum ada pemimpin di Malaysia sehebat khulafa arrasyidin dan umar abd aziz....

 

Designed by #