Thursday, November 25, 2010

promosi : undi blog pilihan malaysia

den tolong promot lagi hari ni. jom kawan2 kita p calonkan blog pilihan kite.meramaikan lagi pencalonan dan undian.kasi meriah.mende2 camni la nk gather2 blogger sume.jom. ben ashaari pon mengundi, xkan u all xmo. pilih blog pilihan anda.

ade 6 kategori yang ditawarkan :
  1. BPLP - Lelaki bujang punye blog
  2. BPSP - Lelaki tak bujang
  3. BPWP -perempuan bujang
  4. BPIP - perempuan tak bujang
  5. BTP - blog tutorial
  6. BLP- blog lawak
pantas2, hari ni last da. cepat! nk undi sila klik link di bwh :

---> KLIK SINI <---

p/s ; entry ni bukan nak suh undi den, den nak meriahkan lagi majlis jer.peace^_^V

7 comments:

::ienafazlyna:: on November 25, 2010 at 10:02 AM said...

erh, nak calonkan diri sendiri boleh?muahahaa

aibaks on November 25, 2010 at 10:29 AM said...

aku pun nak calonkan diri aku gak! ehehe..

Siti on November 25, 2010 at 10:54 AM said...

hehe.rajin betul tolong promot eh?b agus! :)

Qaseh dalia adelia on November 25, 2010 at 10:58 AM said...

ape ni ape ni...hehe nnt nak jenguk2 ..

shekechik [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅] on November 25, 2010 at 11:38 AM said...

hahaha..nnt shekechik jd pnyokong korang ahakss

Mia Liana on November 25, 2010 at 11:44 AM said...

mia promote juga lepas baca entri ni..

http://mialianas.blogspot.com/2010/11/cepat-undi-sekarang-undi-blog-pilihan.html

iEra naDiRa on November 25, 2010 at 12:17 PM said...

tak boleh calonkan diri sendiri la korang. huhu.

p/s: saya terlambat 15 minit utk submit blog pilihan saya. T_T

 

Designed by #