Tuesday, November 2, 2010

minyak naik lg!!tp ron 97 je la.

mengikot sumber dari malaysiakini.
"Harga petrol RON 97 dinaikkan 5 sen lagi mulai esok. Berikutan itu, harganya kini RM2.15 seliter"

derm!alasan nak same je, mengurangkan beban subsidi kerajaan. dol, najib n co. please la k, den da letih dgn ayat
team2 kerajaan ni la. tepakse la aku upload skali lagi sajak dar dr asri, mantan mufti perlis,



p/s : aku da letih ngan alasan2 cmni, bile di ajak bedebat, bebuih2 mulut pon x dpt bg alasan yg kukuh,

ya Allah, Kau berikanlah kami pemimpin2 yang sehebat khulafa Ar-Rasyidin dan Umar Abd Aziz, yang dpt membela dan mementingkan nasib rakyatnya jauh dari dirinya sendiri.Amin~


11 comments:

ummi iman on November 2, 2010 at 8:46 AM said...

ni semua alsan je!dah bosan dah..ish..kita org bawahan ni la yang tertindas...

d_tieah on November 2, 2010 at 8:55 AM said...

No idea lah..
Tnggu sy pegang portfolio kwgn nnt sy tau la nk jwb..
Ngee.. :)

Ckin Kembaq on November 2, 2010 at 8:57 AM said...

Jenuh la.. Ujian nak matangkan kita or musibah?

d_LA on November 2, 2010 at 9:01 AM said...

naik minyak rrr camni..

pN.rOs on November 2, 2010 at 9:01 AM said...

naiklgi
kan btol yg kaya bertambah2 kaya
yang miskin sapa?
rakyat juga

Nurul chumel on November 2, 2010 at 9:02 AM said...

gila betul la!
banyak sgt ke gaji kita?
naikkan suka2 hati je!

Khumaera Ismail on November 2, 2010 at 9:09 AM said...

haa?? again?? aduh...

Al on November 2, 2010 at 9:12 AM said...

kita sbg rakyat tpakse trima seadanya
lain la klau kita duk ats

ak pkai ron95 je
hehe

Dye Kronniesar on November 2, 2010 at 9:13 AM said...

naik lagiiii???
:((

Tomato Gurl's Life on November 2, 2010 at 11:07 AM said...

sejak pimpinan najib asyik naik je harga..pesal ek??kalau ckp xde duit byk pulak pi taja program luar sana sini...tp rakyat sendiri melarat..

Tomato Gurl’s Life

kakchik@ella on November 2, 2010 at 11:59 AM said...

kalo betul graf ekonomi dh naik dan bagus, nape nak kurangkan subsidi? teruskan je lah. btl tak?

 

Designed by #