Monday, November 15, 2010

'Haram' media di DUN Kedah tetap berjalan

salam semua malaysia.

fuh, hari ni agak kelewatan la den update. ade hal yang tak dapat di elakkan.hehe
hurm, so entry ringkas hari ni, den tertarik dengan berita pengharaman media di sidang dun kedah.
berita lanjut di --->malaysiakini<---
den nak cakap kepada semua mereka2 yang di ban. padan muka!! haha:)
tula, buat kerja nak jilat b*****t satu pihak jer.buat kerja macam orang xde agama.ibarat bertuhankan kerajaan yang ada skang.korg x malu ke, if ley say, kerajaan bertukar, org yang korg jilat selama ni terpaksa korg hentam pulak??gune la otak beb. bukan mengaji tahap tadika.hehe

p/s : suke cara ustaz azizan marah media kat rtm hari tu. antara ayat yang keluar dari mulut beliau
"lain kali buat kerja cara islam"

6 comments:

Solihin Zubir on November 14, 2010 at 10:25 PM said...

aku meluat tengok media pro BN.. cam harem! nyampah yg amat!

abdul rasyid..... on November 15, 2010 at 12:29 AM said...

meluat gak...!!

zOuL_iMMe on November 15, 2010 at 8:25 AM said...

hahaha...padan muka merekaaa...

~Athirah's Aunty~ on November 15, 2010 at 8:54 AM said...

heee...same la...saye pon nak kate..padan muka ko! baru tau langit tinggi rendah...pastu bile org buat depa mcm ni, mula la menyalak sana sini..hik2....ganas ayat AA

POSH76 on November 15, 2010 at 9:05 AM said...

mcm2 halll daa...hehe

Jejaka Terhangat on November 16, 2010 at 4:17 PM said...

padan muka..

 

Designed by #