Monday, October 11, 2010

Agenda Yahudi

KEHEBATAN YAHUDI


Kehebatan dan kebijaksanaan Yahudi

Kata-katanya ini adalah bertepatan dengan hadis Rasullulah:
"Berwaspadalah terhadap syaitan demi keselamatan agama kamu.. Dia telah berputus asa untuk menyesatkan kamu dalam perkara-perkara besar, maka berjaga-jagalah supaya kamu tidak mengikutnya dalam perkara-perkara kecil" Antara 'barangan mereka' yang telah dijadikan ikutan oleh kebanyakan dari kita.


1. Kita diajar dalam buku biologi, buku pemakanan (kajian dan terbitan para kafir ni) bahawa kalau nak dapat vitamin B dan kalau nak tambah darah kita kena makan hati haiwan dan hati ayam tetapi sebenarnya Nabi kita tidak menggalakkan pemakanan organ dalaman. Nak ikut kafir ke nak ikut nabi kita? Sebenarnya makan hati ayam dapat melembabkan otak kita sbb hati merupakan organ dimana semua toksin akan dikumpulkan dan dineutralkan. so kepekatan toksin adalah tinggi di hati ayam. makanlah kita toksin tersebut serta bengaplah otak kita umat Islam sebab percaya buku sains keluaran kafir ini.

2. Kita diajar dalam sains bahawa kopi tidak bagus untuk kesihatan. Namun sebenarnya kopi adalah antara minuman kegemaran Nabi kita selain susu dan madu. Cuba tengok Yahudi, mereka minum kopi, Starbuck. Profesor di UK yang Yahudi semua ada segelas kopi dit tangan mereka.

3. Kita diajar memakan kambing tinggi kolesterol, namun kambing juga adalah makanan Nabi kita. Seolah-olah buku sains ni nak merendahkan pemakanan Nabi kita. Sebenarnya daging kambing adalah daging paling kurang kolesterol.


4. Kita diajar bahawa makan McDonalds adalah bagus, namun sebenarnya McDonalds adalah makanan yang sangat tinggi MSG dan kolesterolnya dan paling banyak lemak tepu trans.


5. Para kafir ni juga menggalakkan kita minum dan makan makanan yang langsung tak berkhasiat , contohnya coke dan maggi . Coke tu sangatlah beracun, pastu sangat tidak bagus untuk kesihatan (gula tinggi, berasid, pH dalam lingkungan 3.5, ada racun tersembunyi) . Dan para Melayu kita juga yang ketagih minum.


6 . Untuk pengetahuan, para kafir agen dajjal ni gak mengwar-warkan kebaikan minum soya (sebab USA merupakan pengeluar soya terbesar), namun sebenarnya soya dapat melemahkan kejantanan lelaki dan mengurangkan kesuburan lelaki dan perempuan. selain itu juga soya dapat meningkatkan risiko kanser payudara, kanser ovari, kanser prostat, serta melemahkan otak dan tulang sbb dalam soya ada hormon estrogen yang sama dgn estrogen kat wani ta. pastu soya ada phytic acd yang membuatkan penyerapan kalsium, magnesium dan zinc yang penting untuk badan kita terjejas.


p/s : so, u all renung2kanla:)

oh ya, nak rase la kek soyuz perkahwinan dr sms ngn dr harlina tu. haha

12 comments:

izyanty collection on October 11, 2010 at 8:59 AM said...

tol gak kan..thank's for info...

E.d.Y on October 11, 2010 at 9:06 AM said...

apa peranan umat islam??

meh join contest MORTAR BOARD..

http://danielzaidi.blogspot.com/2010/10/contest-mortar-board-beauty-in-ugly.html

hosney on October 11, 2010 at 10:07 AM said...

ha kena kuat tahap jihad iman kita dari digoda dengan iklan dari syarikat mereka ni.

Arisa Mihashi on October 11, 2010 at 10:26 AM said...

nice info.but soya?tak tau plak soya tu tak elok.adekh.

HaNTwO on October 11, 2010 at 10:30 AM said...

bagus info ni...

Sabri on October 11, 2010 at 12:11 PM said...

thanks for d info..bru tau yg sbrnye:)

hazila on October 11, 2010 at 2:36 PM said...

Salam,
Info yg bagus. Keep it up.

abdul rasyid..... on October 11, 2010 at 3:12 PM said...

ooo..tengs yaw..

nur on October 11, 2010 at 3:20 PM said...

info bagus.. kek soyuz tu cam best je

ALL IN ONE

Bazilah on October 11, 2010 at 3:35 PM said...

yahudi putar belit.

lovetobetauke on October 11, 2010 at 11:50 PM said...

btol 2 info y u bagi..
lecturer i pon ad ckp gak...
so pk pk kan la..

Dea on February 17, 2011 at 4:24 PM said...

uish..biar bnar part soya tu... huhuhu

 

Designed by #