Friday, October 29, 2010

pintaku

Bila aku meminta KEKUATAN,
Allah memberi aku RINTANGAN agar aku kuat.

Bila aku meminta KEBIJAKSANAAN,
Allah memberi aku MASALAH agar aku menyelesaikannya.

Bila aku meminta KEKAYAAN,
Allah memberi aku AKAL agar aku bekerja.

Bila aku meminta KEBERANIAN,
Allah memberi aku BAHAYA-BAHAYA dan DUGAAN agar aku mengatasinya.

Bila aku meminta CINTA,
Allah memberi aku ANAK-ANAK TERBIAR untuk aku bantu.

Bila aku meminta KURNIA,
Allah memberi aku KESEMPATAN.

Dalam semua hal itu...
aku TIDAK MENERIMA apa yang AKU INGINKAN,
Tetapi AKU menerima apa yang AKU PERLUKAN.
Ternyata doaku telah dikabulkan-NYA.

7 comments:

izyanty collection on August 19, 2010 at 11:07 AM said...

uiks...lagu baru heheh....

kobEj0rdan~ on August 19, 2010 at 11:15 AM said...

haha, lagu baru, tajuk ttp yang terindah:))

~~ciklinn~~ on August 19, 2010 at 1:20 PM said...

ya allah ya tuhan ku berikanlah budak ni kekuatan.. aminn....

buka apa ptg nie?

Nur Kamilah on August 19, 2010 at 1:52 PM said...

adeh~~ teringat..teringat...

kobEj0rdan~ on August 19, 2010 at 4:19 PM said...

kak ciklinn : ayam masak merah ngan tomyam:) akak memasak ker??:P

Hana on August 19, 2010 at 4:20 PM said...

kata2 yg indah!

bidadarihijau on August 19, 2010 at 6:42 PM said...

alhamdulillah~~

 

Designed by #